TheOats Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Noen som har sett den? Hjemmeside. Ville egentilg bare anbefale den til alle som ikke har sett den, og høre hva folk synes om den (av de som har sett den ). Personlig synes jeg det er den beste filmen siden Sin City. (Har ikke sett så mange) Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 ja, den var tøff, tok litt uventede ting som skjedde. og man tror virkelig at bruce lever av å drepe folk. Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Utrolig bra film! Annbefales å sees Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 (endret) Eh. Jeg ble anbefalt denne av en venn, uten noe mer info enn "den er dritkul!".. Helt grei film, gjorde ikke så mye for meg egentlig. Noen "The usual suspects" var den ikke iallefall.. Endret 21. august 2006 av MrLee Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Denne filmen så jeg en gang i juni. Veldig bra film, synes jeg. Mange bra skuespillere i stallen også; Morgan Freeman samt Bruce Willis. Jeg gir filmen en firer jeg. En positiv overraskelse. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 21. august 2006 Forfatter Del Skrevet 21. august 2006 Eh. Jeg ble anbefalt denne av en venn, uten noe mer info enn "den er dritkul!".. Helt grei film, gjorde ikke så mye for meg egentlig. Noen "The usual suspects" var den ikke iallefall.. 6719457[/snapback] Jeg hadde ikke hørt om filmen før for et par dager siden da jeg så den. Hvorfor sammenlikner folk den med The usual suspects? (Som også er en genial film) Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Har sett den, synes den var temmelig bra. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Eh. Jeg ble anbefalt denne av en venn, uten noe mer info enn "den er dritkul!".. Helt grei film, gjorde ikke så mye for meg egentlig. Noen "The usual suspects" var den ikke iallefall.. 6719457[/snapback] Jeg hadde ikke hørt om filmen før for et par dager siden da jeg så den. Hvorfor sammenlikner folk den med The usual suspects? (Som også er en genial film) 6719811[/snapback] Tja, den er jo kongen av overraskende plot-twist. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Twistene i denne filmen hadde kun vært overraskende hvis de ikke kom. Forøvrig en veldig tåpelig måte å avslutte filmen på, jeg får ikke det minste sympati for duoen. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 (endret) Twistene i denne filmen hadde kun vært overraskende hvis de ikke kom. Forøvrig en veldig tåpelig måte å avslutte filmen på, jeg får ikke det minste sympati for duoen. 6722376[/snapback] EDIT: SPOILER WARNING Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Må si meg enig. Og hva var motivasjonen til dama for å bli med han? Hele det 3 dager gamle forholdet deres var basert løgner, rent bortsett fra et tips om at hun skulle dø, som vel burde forventes fra noen du romsterer i høyet med daglig. Og hvorfor drepte han sønnen? Det gjorde han jo faktisk verre enn de han liksom skal gjøre "rettferdighet" mot. Filmer som skal prøve å være "fikse" har riktignok vanskelig for å underholde meg, men etter denne filmen følte jeg meg *virkelig* snytt for tid og penger. Endret 24. august 2006 av Saftis Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 (endret) Jeg likte filmen godt. Fin popcorn-underholdning, med en fin liten twist som den litt yngre kinokulturen også er glupe nok til å kunne få inn i hjernen sin, presset der inne mellom moteklær og popmusikk. EDIT: Saftis, hvis du skriver noe som kan ødelegge for andre, er det ikke bare mye lettere å sette teksten i spoiler-tag enn å bare skrive "SPOILER WARNING". Joda, "SPOILER WARNING" hjelper nok sikkert mer enn nok det også, men det er da en grunn til at vi har den taggen. Endret 23. august 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Helt grei film, starta veldig bra, men tapte seg mot slutten. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Skikkelig dårlig film. Jødemafia og negermafia? Narr meg til å le. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 24. august 2006 Forfatter Del Skrevet 24. august 2006 Skikkelig dårlig film. Jødemafia og negermafia? Narr meg til å le. 6735227[/snapback] Ja helt enig, hvorfor fokuserer filmen på det når det helt klart bare er tull? Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Slevin, en av de få filmene jeg har giddet sett ferdig i det siste. Sverdig. Lenke til kommentar
Rartnamn Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Veeldi bra film. Jeg ble mildt sagt overasket på slutten der, men skjønte det når vi fikk se tilbakeklipp. Noe man ikke tenker over, første gang man ser det! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 (endret) Veeldi bra film. Jeg ble mildt sagt overasket på slutten der, men skjønte det når vi fikk se tilbakeklipp. Noe man ikke tenker over, første gang man ser det! 6740080[/snapback] Nåja... Endret 25. august 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 den ser jo bra ut den. Lenke til kommentar
IBalic Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 En av de bedre filmene jeg har sett den siste tiden. Logisk og godt oppbygget handling. Et must-see spør du meg. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Skikkelig dårlig film. Jødemafia og negermafia? Narr meg til å le. 6735227[/snapback] Man kan si det samme om samtlige mafia-filmer der ute - ingen av dem er 'realistiske'. Forøvrig likte jeg filmen, og spesiellt rolle-figuren til Hartnett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå