.tomf Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Hei! Jeg skal i nærmeste fremtid gå til innkjøp av en 19" LCD skjerm. Da min litt eldre Flatron L1715S har fått en del riper, og har litt for mye etterslep. Som dere skjønner ut i fra emnetittel så er Samsung SyncMaster 940BF og ViewSonic VX922 de skjermene jeg har tenkt meg ut. Problemet er at jeg bare skal ha én, men vet ikke hva som ville vært det beste valget. ViewSonic VX922 virker mest fristende for tiden, bare fordi den er svart(står i stil med resten kabinett/tastatur etc). Men vet ikke helt om jeg vil bruke 200kr ekstra bare pga fargen. Jeg er åpen for andre forslag, som er bedre enn disse to skjermene. I samme prisklasse. Lenke til kommentar
rikkmund Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Hei! Jeg skal i nærmeste fremtid gå til innkjøp av en 19" LCD skjerm. Da min litt eldre Flatron L1715S har fått en del riper, og har litt for mye etterslep. Som dere skjønner ut i fra emnetittel så er Samsung SyncMaster 940BF og ViewSonic VX922 de skjermene jeg har tenkt meg ut. Problemet er at jeg bare skal ha én, men vet ikke hva som ville vært det beste valget. ViewSonic VX922 virker mest fristende for tiden, bare fordi den er svart(står i stil med resten kabinett/tastatur etc). Men vet ikke helt om jeg vil bruke 200kr ekstra bare pga fargen. Jeg er åpen for andre forslag, som er bedre enn disse to skjermene. I samme prisklasse. 6718806[/snapback] Tror ikke du får bedre enn 940bf i den prisklassen. Kjøpte en i april, og er storfornøyd. Skal gå over til 24 tommeren til Dell, så min er til salgs i Trondheim. Send PM om du er int. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 24. august 2006 Forfatter Del Skrevet 24. august 2006 Kommer mest trolig til å gå for en (ny)SyncMaster 940BF. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå