Gå til innhold

Samsung SyncMaster 940BF -vs- ViewSonic VX922

.tomf

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg skal i nærmeste fremtid gå til innkjøp av en 19" LCD skjerm. Da min litt eldre Flatron L1715S har fått en del riper, og har litt for mye etterslep.

Som dere skjønner ut i fra emnetittel så er Samsung SyncMaster 940BF og ViewSonic VX922 de skjermene jeg har tenkt meg ut. Problemet er at jeg bare skal ha én, men vet ikke hva som ville vært det beste valget.

ViewSonic VX922 virker mest fristende for tiden, bare fordi den er svart(står i stil med resten kabinett/tastatur etc). Men vet ikke helt om jeg vil bruke 200kr ekstra bare pga fargen.

Jeg er åpen for andre forslag, som er bedre enn disse to skjermene. I samme prisklasse.

:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Jeg skal i nærmeste fremtid gå til innkjøp av en 19" LCD skjerm. Da min litt eldre Flatron L1715S har fått en del riper, og har litt for mye etterslep.

Som dere skjønner ut i fra emnetittel så er Samsung SyncMaster 940BF og ViewSonic VX922 de skjermene jeg har tenkt meg ut. Problemet er at jeg bare skal ha én, men vet ikke hva som ville vært det beste valget.

ViewSonic VX922 virker mest fristende for tiden, bare fordi den er svart(står i stil med resten kabinett/tastatur etc). Men vet ikke helt om jeg vil bruke 200kr ekstra bare pga fargen.

Jeg er åpen for andre forslag, som er bedre enn disse to skjermene. I samme prisklasse.

:)

6718806[/snapback]

Tror ikke du får bedre enn 940bf i den prisklassen.

Kjøpte en i april, og er storfornøyd.

Skal gå over til 24 tommeren til Dell, så min er til salgs i Trondheim.

Send PM om du er int.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...