Complexity Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 En kompis har en hærpa k750i som han vil selge.. Den funker fint, men batteriet varer bare ca 1 dag, og dekslene mangler og er passe knekt\hærpa.. Bare lurer på hvor mye den er værdt? Den er ikke sperret på noe nett, så kan bruke hva som helst slagt simkort i den.. Frister bare litt, Siden jeg savner min k500i syyykt mye, og dør snart av å leve med gammel siemens.. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 22. august 2006 Forfatter Del Skrevet 22. august 2006 Liten bump.. Må nesten vite dette snart.. Lenke til kommentar
geirandreo Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 MAX 200,- regn med at tastatur og joystick også er dårlig. Men en slik vurdering bør dere kunne ta selv vel. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 22. august 2006 Forfatter Del Skrevet 22. august 2006 MAX 200,- regn med at tastatur og joystick også er dårlig. Men en slik vurdering bør dere kunne ta selv vel. 6721816[/snapback] Nja.. kansje jeg skal by 100,- da.. Tenkte ikke på joysticken, den kan jo og være dårlig.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå