r2d290 Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Har 4 dataer i huset. 2 som er koblet til trådløs router med kabel, og 2 trødløse. den ene trådløse har kontakt med de to andre dataene (da mener jeg fildeling), problemet er den andre; den bærbare. jeg har fått til fildeling med denne dataen før. jeg har prøvd å gå inn på mine nettverkssteder, og "innstaler hjemmenetverk eller lite trådløst kontornettverk. deretter har jeg gått inn på vis datamaskiner i arbeidsgruppen, men da får jeg bare en melding om at jeg skal kontakte administratoren for serveren bla bla bla... 3 av datamaskinene (inkludert den bærbare) er i samme arbeidsgruppe; MSHOME. noen forslag? takk på forhånd Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 hmm... ingen som kan hjelpe meg med dette? Lenke til kommentar
eppis Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 prøv og connect via ip og ikke hostname(pc navn) asltså gå til run og skriv: \\IP du kan også prøve og slå av simple filesharing i windows.. husk og disable alle firewaller kan være det som er problemet ditt. Lenke til kommentar
meitemark Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Denne tråden kan kansje hjelpe deg, det høres ut som om det er samme problem: http://www.freakforum.nu/forum/showthread.php?t=70559 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå