Zappza Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Hei! Jeg bruker Xboxen min som media center via Media Center Extender. Å streame video via Transcode 360 går som en drøm, men jeg sliter med å få musikken til å virke. Når jeg velger en sang, spilles den av, men neste sang vil ikke. Skal jeg spille av en ny sang må jeg restarte Media Centeret. Vet at dette har vært oppe før, men jeg fant det ikke ved å søke Takk for hjelp. - Bjarte Lenke til kommentar
@Lee Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Lag en spilleliste i winamp. Husk å lagre den som M3U playlist. Den kan du fint åpne i musikkavspilleren til xbox360. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 22. august 2006 Forfatter Del Skrevet 22. august 2006 Det virker heller ikke. Mener å huske at man måtte gjøre noe med Windows Media Player, var det bare bullshit? Lenke til kommentar
@Lee Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 hmm, alle mine M3U playlister funker helt fint. Aner ikke hva som kan være feil hos deg. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 23. august 2006 Forfatter Del Skrevet 23. august 2006 Hos deg, virker kun m3u listene? Hvis du prøver å spille av en sang utenom, virker det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå