thaNg Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Som topicen sier, istad fikk jeg en morsom error fra nvidia, "Kortets ytelse er senket for og ungå skader".. jeg tenkte som så at dette sikkert ikke var noe og bry seg om.. Men, så prøvde jeg en runde counterstrike, og da viste det seg av 70-80 fps var maks.. Jeg har et gainward geforce 6600GT 256MB kort, som FINT kjører 100 fps i cs.. Har 1 gb ram og 3200+ CPU om det skulle hatt noe betydning.. Selv har jeg ALDRI klokket etter moddet kortet på noen som helst måte, kortet kjører også på rundt 40-50 grader så det skulle ikke ha noe med saken og gjøre.. Men jeg har faktisk artifacts i cs.. Noen tips evt erfaringer? Takker dypt for alle svar Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Som topicen sier, istad fikk jeg en morsom error fra nvidia, "Kortets ytelse er senket for og ungå skader".. jeg tenkte som så at dette sikkert ikke var noe og bry seg om..Men, så prøvde jeg en runde counterstrike, og da viste det seg av 70-80 fps var maks.. Jeg har et gainward geforce 6600GT 256MB kort, som FINT kjører 100 fps i cs.. Har 1 gb ram og 3200+ CPU om det skulle hatt noe betydning.. Selv har jeg ALDRI klokket etter moddet kortet på noen som helst måte, kortet kjører også på rundt 40-50 grader så det skulle ikke ha noe med saken og gjøre.. Men jeg har faktisk artifacts i cs.. Noen tips evt erfaringer? Takker dypt for alle svar 6718554[/snapback] "Kortets ytelse er senket for å ungå skader" var litt morsomt Men fra Amd til Intel. Hvilken Driver bruker du? Når dukket meldingen opp? Lenke til kommentar
thaNg Skrevet 21. august 2006 Forfatter Del Skrevet 21. august 2006 (endret) "Men fra Amd til Intel" feil rekkefølge? Bruker den nest nyeste drivern fra Nvidia, den nyeste gir jo bare trøbbel, hvertfall for cs spillere, masse articfacts. edit: For 1 time siden ellernoe, ingen grunn egentlig =/ Endret 21. august 2006 av thaNg Lenke til kommentar
mushi Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 (endret) 1. usikker på om det kortet trenger ekstra strøm, sett den i isåfall. 2.sjekk tempen på kortet manuelt, brenner du deg er det mer enn 40-50grader. ikke alltid tempsensoren er helt til å stole på. Grunnen til at kortet yter dårlig nå er fordi det er klokket ned. Hvis tempen er fin/strømmen er i, så er nok kortet ditt blitt defekt. kan også prøve en annen driver, kan være en driver feil også. Endret 21. august 2006 av mushi Lenke til kommentar
thaNg Skrevet 21. august 2006 Forfatter Del Skrevet 21. august 2006 utrolig irriterende, "strømkontakten" er satt i, altså den på skjermkortet, brant meg heller ikke =/ var ikke så varmt egentlig.. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 test en eldre driver, trenger ikke oppdatere så ofte med et så gammelt kort, bruker selv litt eldre drivere(77.77) og har ikke hatt noe problemer med nye spill på mitt 6800 kort. Lenke til kommentar
thaNg Skrevet 21. august 2006 Forfatter Del Skrevet 21. august 2006 Kunne du lagt ut link? vær så snill <3 Lenke til kommentar
mushi Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 http://downloads.guru3d.com/download.php?id=10 velg og vrak Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Kunne du lagt ut link? vær så snill <3 6718672[/snapback] Har selv Nvidia og den beste driveren jeg har sett hittil er denne. (84.66) Anbefaller deg å slette driveren først via controll panel også instalere den nye. Good luck- Lenke til kommentar
Ashmantle Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Har du renset skjermkort kjøleren for støv? Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 utrolig irriterende, "strømkontakten" er satt i, altså den på skjermkortet, brant meg heller ikke =/ var ikke så varmt egentlig.. 6718632[/snapback] Hvilken strømforsyning har du? Hvis den er for svak vil 12V-railen ikke klare å holde seg innenfor +- 5%-grensa, og du kan oppleve slike problemer. Har du også koblet eventuell ekstra strøm til hovedkortet? Lenke til kommentar
thaNg Skrevet 21. august 2006 Forfatter Del Skrevet 21. august 2006 Har koblet til alt av strøm som skal være tilkoblet, har også fått ut alt støv.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå