borgjako Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Hei alle Fikk plutselig svidd av prosessoren på dataen min, og har nå fått et lite problem. Jeg har filer i \Documents and settings\Borge Jakobsen\ på den harddisken som sto i maskinen som jeg gjerne vil ha. Problemet er bare det at det er protected mode på(ntfs), slik at jeg ikke bare kan koble denne i en annen maskin og prøve å kopiere filene over. Jeg har ikke tilgang til dem. Har også prøvd å opprette en "identisk" konto på en annen maskin for så å prøve å kopiere filene, men fikk heller ikke tilgang da. Hvordan skal jeg klare å få tilgang til filene mine? Mvh. Børge Jakobsen [email protected] Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 (endret) Slik blir du eier av en fil eller mappe i Windows XP Merk rootnivå på 'gamle' disken som "folder" å ta over , eks F: Da erstatter du 'owner' til å bli den nye maskinens konto du definerer og har full tilgang på den gamle disken fra root nivå og helt ned i mappestrukturen. Endret 21. august 2006 av syar2003 Lenke til kommentar
borgjako Skrevet 21. august 2006 Forfatter Del Skrevet 21. august 2006 Hei Takk, skal prøve dette... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå