josteinsen Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 får beskjeden "no acceptable cc found in $PATH" når jeg skal installere programmer. noen som vet hvordan jeg fikser det... jeg er newbie, så forklar så enkelt som mulig :smile: Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 Du mangler en C-kompilator, GCC vil sannsynligvis gjøre nytten. Forresten, det du prøver på er vel ikke simpelthen installasjon, men kompilering av kildekode? Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 24. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2002 ehh...mulig det tenkte jeg skulle installere blackbox er ikke det noe lurt? Lenke til kommentar
LeD Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-24 21:09, skrev josteinsen:tenkte jeg skulle installere blackboxer ikke det noe lurt? Jeg bruker blackbox, men det betyr ikke at det er det riktige valget for deg. Hvis du liker å rote og fikse litt med kommandoer og ha muligheten til å tilpasse systemet akkurat slik du ønsker, er kanskje blackbox noe for deg. Den verste som kan skje er at du lærer noe nytt. :smile: Så bare stå på. LeD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå