WiSLE Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Dota 2v2 eller 5v5 compo? Burde jo være mulig. Litt kort om DotA; Er et kjempepoppulært map til spillet Warcraft 3. http://www.clanbase.com/news_league.php?lid=1934 <- dota er med i CB også Info om DOTA http://www.dota-allstars.com/ Lenke til kommentar
Elymas Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Søtter den her. DotA er med i CAL i USA også. Lenke til kommentar
Bostra Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 (endret) Er også med på en uoffisiell dota compo, så lenge den ikke krasjer med de andre compoene. Hvis mange nok gidder, så er jeg helt med på den, og vi kan jo selv bestemme når vi vil holde den Endret 24. september 2006 av Bostra Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Hadde vært tøft om noen kunne lagd en uoffisiell DotA compo mellom onsdag-fredag. (Jeg kan bare være der de dagene) Er ikke ekspert på DotA, men jeg mestrer det så vidt (^^,) Lenke til kommentar
kj3ks Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 dota-compo hadde vært konge. skal mest sannsynlig ikke komme men om det blir noe dota på g så blir det ombestemmelse Lenke til kommentar
WiSLE Skrevet 26. september 2006 Forfatter Del Skrevet 26. september 2006 Kan se om vi får ordna noe Jeg laget denne posten i beste tro Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Bostra Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Problemet er jo at det ikke virker som det ikke er så stor interesse for det, i det minste ikke på forumet her. Jeg vil gjerne vært med, men med den lille interessen som er vist her, så virker det som det maks kan bli 1v1 eller 2v2, og da ikke mer enn et par runder. I så fall er det jo nesten like greit å kose seg med dota 5v5 under lanet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg