egulbr Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Har fått en del riper i dekslet til min Nokia 6280. Ser på www.mytrendyphone.dk at orginalt deksel er å få kjøpt. Lurte da derfor på om noen har funnet en guide med bilder som det står forklart hvordan man skal bytte dette. Har funnet det tidligere til andre telefoner, og de har vært til veldig stor hjelp. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Det finnes skruer i telefonen som du kan skru opp for å ta av deksel, hvis du ikke har så små skrujern kan de fåes kjøpt på butikker slik som Clahs Olson Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Du finner servicemanualer til Nokiatelefoner her. Lenke til kommentar
rivrusk Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Det finnes skruer i telefonen som du kan skru opp for å ta av deksel, hvis du ikke har så små skrujern kan de fåes kjøpt på butikker slik som Clahs Olson 6728756[/snapback] Det er ingen skruer som må fjernes for å ta av dekselet på en 6280. Du må gjøre slik: Lukk telefonen opp, sett neglene i sprekken på sidene og bøy forsiktig ut. En side om gangen. Dra neilen nedover, da vil dekselet sprette opp. Når dekselet skal monteres igjen, må du starte med bunnen først. Er noen små hemper som må på. Så bare trykker du dekselet på plass. Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Det er ingen skruer som må fjernes for å ta av dekselet på en 6280.Ikke bakdekselet nei. Men framdekselet derimot... Lenke til kommentar
rivrusk Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Det er ingen skruer som må fjernes for å ta av dekselet på en 6280.Ikke bakdekselet nei. Men framdekselet derimot... 6729915[/snapback] Nei! Det er det ikke!! Jeg har tatt av og på mitt flere ganger for å fjerne støv! Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Ok, da har jeg tatt feil... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå