Dragon Hunter Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 (endret) Grafikken er flott, men ikke banebrytende. Endret 21. august 2006 av superseven Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Enig! Synes Versus ser like interessant ut som flaggskipet FF XIII, men en litt mørkere tone...ER jo noe kule screenshots her da! Spesielt det andre bildet, det minner ganske mye om omnislash-versjonen Cloud gjør på Sephiroth i slutten av Advent Children! Håper ikke Lightening blir det endelige navnet, høres kanskje litt cheesy ut . 6719084[/snapback] Helt greit til å være CG Lenke til kommentar
ShredLord Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Helt greit til å være CG 6719331[/snapback] Makan til flisespikkeri! Vi VET at Versus-traileren er CG, det har Square selv sagt, akkurat som de sa FF XIII var nesten fullstendig realtime. Er du fortsatt like uimponert over FF XIII forresten? Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 (endret) Post noen screenshots som er ingame og ikke CG Endret 21. august 2006 av avanore Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Post noen screenshots som er ingame og ikke CG 6719403[/snapback] Hvis du mener av Versus så er det ikke kommet noen ennå. Har heller ikke sett så mye av XIII heller. Kommer nok med tida. Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Uff, ble helt målløs da jeg så e3 filmene fra PS3 for noen år siden. Det skulle bli så bra! men nå som release daten nærmer seg og ekte ingame screens havner på nettet blir jeg bare mer og mer skuffet. Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Uff, ble helt målløs da jeg så e3 filmene fra PS3 for noen år siden. Det skulle bli så bra! men nå som release daten nærmer seg og ekte ingame screens havner på nettet blir jeg bare mer og mer skuffet. 6719510[/snapback] Du husker tydeligvis ikke Ps2 launchen, Xbox launchen, GC launchen, Xbox360 launchen.... Alle gikk gjennom det samme. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 (endret) Uff, ble helt målløs da jeg så e3 filmene fra PS3 for noen år siden. Det skulle bli så bra! men nå som release daten nærmer seg og ekte ingame screens havner på nettet blir jeg bare mer og mer skuffet. 6719510[/snapback] PS3 blir like god som XBOX 360. Forskjellen mellom disse to rent teknisk sett, vil være like liten som forskjellen mellom PS2, og XBOX. Som vi alle vet tilhørte disse samme generasjon, og de aller fleste multiplattform-spillene så helt like ut på begge konsollene. Endret 21. august 2006 av superseven Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Uff, ble helt målløs da jeg så e3 filmene fra PS3 for noen år siden. Det skulle bli så bra! men nå som release daten nærmer seg og ekte ingame screens havner på nettet blir jeg bare mer og mer skuffet. 6719510[/snapback] PS3 blir like god som XBOX 360. Forskjellen mellom disse to rent teknisk sett, vil være like liten som forskjellen mellom PS2, og XBOX. 6719651[/snapback] Tullball. Forskjellen mellom Xbox og PS2 er stor. Lenke til kommentar
ShredLord Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Vel, her er ei røys med FF XIII-screens Du vet like godt som meg at så lenge Square ikke har sagt akkurat hvilke bilder som er realtime, så tar det litt tid å se hvile som er realtime og hvilke som ikke er det. Akkurat det gidde jeg ikke å bruke tiden på. Du kan jo finne ut selv om det er noen av disse du syns IKKE er imponerende . http://www.news4gamers.com/ps3/ViewImage-O2087-I2126.aspx Ellers er nå et par blinkskudd her som uten tvil er realtime, på grunn av dropp i framerate i traileren. Dårlig kvalitet, men dog. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå