DementedAlbino Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Jeg venter nå på utbetaling fra lånekassen, og da lurer jeg på om september utbetalingen vil komme nå på den første utbetalingen, eller om denne kommer i september. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Med mindre du får utbetalingen din VELDIG sent så vil du nok få septemberutbetalingen 20. September Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 21. august 2006 Forfatter Del Skrevet 21. august 2006 Er det ikke 15 i hver mnd en får utbetalingene? Vet at kjæresten min fikk september med nå på første utbetalingen som hun fikk i dag, men jeg tror som du over her at jeg må vente til september, men greit å få det avklart. Lenke til kommentar
Hinto Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Er det ikke 15 i hver mnd en får utbetalingene? Vet at kjæresten min fikk september med nå på første utbetalingen som hun fikk i dag, men jeg tror som du over her at jeg må vente til september, men greit å få det avklart. 6718396[/snapback] Tror betalingen hver mnd vil begynne fra 15 Oktober. Slik har det vært for meg de siste 2 årene Lenke til kommentar
_ART_ Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 I følge brevet fra lånekassen begynner utbetalingen allerede den 15. august, og deretter den 15 i hver mnd. Lenke til kommentar
Icywiz Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Jeg fikk første utbetaling 12. August, men så søkte jeg allerede i mai da... Lenke til kommentar
Mandelpotet Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Fikk du bekreftelse på at du hadde kommet inn i mai? Må ikke skolen skrive under på at du er tatt inn som elev? Et spørsmål: Sendte gjeldsbrevet i retur på Mandag... Noen som har noen formeninger om når jeg får penga mine? Lenke til kommentar
Icywiz Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Fikk du bekreftelse på at du hadde kommet inn i mai? 6727932[/snapback] Går på BI (privatskole). Vi fikk vite det ganske tidlig. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 23. august 2006 Forfatter Del Skrevet 23. august 2006 Jeg har elektronisk gjeldsbrev, fikk pengene dagen etter jeg signerte det elektronisk. Lenke til kommentar
Sharp Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Pengene kommer tidligst 7. august, ellers kommer de 2-3 dager etter du sender inn gjeldsbrevet. Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Er det ikke 15 i hver mnd en får utbetalingene? Vet at kjæresten min fikk september med nå på første utbetalingen som hun fikk i dag, men jeg tror som du over her at jeg må vente til september, men greit å få det avklart. 6718396[/snapback] Tror betalingen hver mnd vil begynne fra 15 Oktober. Slik har det vært for meg de siste 2 årene 6726824[/snapback] What? kødder du?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå