Gå til innhold

(Lite) Pedagogisk lunsjmeny

iChristian

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hehe, litt morsomt det bildet ja. Kanskje ikke rette veien å gå for å reklamere for dagens lunsj :p

Litt off topic:

Hvorfor henger folk seg så sinnsvakt opp i gramatikk for tiden??

6718607[/snapback]

Fordi det er så sinnsvakt mange som ikke er i stand til å skrive ordentlig og gjør de mest banale feil.

Lenke til kommentar

Så skyt meg for å ha gramatiske problemer. Mange har faktisk et sabla problem med gramatikken og det irriterer meg grønn at folk skal henge seg opp i slike feil.

Jeg vet foresten ikke hva verb, substantiv, adjektiv etc etc er for noe for jeg har problemer med gramatikken og har det fremdeles.

Stopp det forbanna tullet og la forumets skribenter skrive slik de må. Så lenge folk skjønner hva som blir skrevet ser jeg ikke poenget med å henge seg opp i det.

Sorry trådstarter for offtopicen min, blir bare pist på "wannabe gramatikk lærere" på dette forumet.

Lenke til kommentar
Så skyt meg for å ha gramatiske problemer. Mange har faktisk et sabla problem med gramatikken og det irriterer meg grønn at folk skal henge seg opp i slike feil.

Jeg vet foresten ikke hva verb, substantiv, adjektiv etc etc er for noe for jeg har problemer med gramatikken og har det fremdeles.

Stopp det forbanna tullet og la forumets skribenter skrive slik de må. Så lenge folk skjønner hva som blir skrevet ser jeg ikke poenget med å henge seg opp i det.

Sorry trådstarter for offtopicen min, blir bare pist på "wannabe gramatikk lærere" på dette forumet.

6718705[/snapback]

Dysleksi? Fortsatt mange som ikke er dyslektikere og skriver feil som ikke engang gidder å tenke på hvor galt og feiloppfattende ting kan bli med et lite komma/mellomrom/punktum/bindestrek plassert feil

Edit: Fint eksempel! "Wannabe gramatikk lærere" Folk som lærer grammatikk eller folk som lærer bort grammatikk?

Endret av Lycantrophe
Lenke til kommentar

Har ikke dysleksi, dvs ingen skrive vansker eller lese vansker, men har ikke lært meg gramatikk og hvordan den skal brukes, ganske enkelt.

Edit: Fint eksempel! "Wannabe gramatikk lærere" Folk som lærer grammatikk eller folk som lærer bort grammatikk?

Folk som tror de er så forbanna dyktig i gramatikk og skal hele tiden utrykke dette på forumet ved å rette på det folk sier uten å bruke nøtte til å tenke litt at det faktisk kan være folk som meg som har problemer med gramatikken fra før av.

Lenke til kommentar
Folk som tror de er så forbanna dyktig i gramatikk og skal hele tiden utrykke dette på forumet ved å rette på det folk sier uten å bruke nøtte til å tenke litt at det faktisk kan være folk som meg som har problemer med gramatikken fra før av.

6722488[/snapback]

Grammatikk er med to m'er

Lenke til kommentar

6718705[/snapback]

Pist? Å, du mener "pissed". Det er engelsk, det.

Og når det gjelder hvordan ord skrives, så er det vel mer et spørsmål om rettskriving (- eller ortografi, om man vil -) og ikke grammatikk.

Jada, jada, jeg driter ut andre som sliter med dette, I know ...

Lenke til kommentar
Kan vi prøve å ta grammatikk debatten et annet sted?

6722562[/snapback]

grammatikkdebatt er i ett ord :!:

Men joda, oppretter en tråd et annet sted hvor vi kan diskutere videre på grammatikken!

6722727[/snapback]

Du glemte stor forbokstav og punktum. :)

6722893[/snapback]

søren :cry:

Endret av Hawkon__
Lenke til kommentar
Det handler jo ikke om å være rasshøl når man retter opp folk. Se på det som en tjeneste. Å uttrykke seg på en presis og god måte er ikke en negativ ting.

6723437[/snapback]

I følge rettningslinjene er det ikke positivt iallefall :)

6723505[/snapback]

Retningslinjene heter det :innocent:

Endret av Hawkon__
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...