iChristian Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 (endret) Dagens lunsjmeny på jobben: (Det er tatt med mobilkamera, sånn for å unnskylde kvaliteten) Jeg føler ikke helt at dette er den best-pedagogiske vrien på en lunsjmeny Endret 21. august 2006 av Lomz Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Hahahaha, ord deling og bilde av oopphavet, ikke retten! Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Skjønner ikke hva som er så hylende morsomt med ord-deling.. "OMG.. Du skrev tisse lur istedet for tisselur.. LOL!!11" Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Skjønner ikke hva som er så hylende morsomt med ord-deling.. "OMG.. Du skrev tisse lur istedet for tisselur.. LOL!!11" 6718523[/snapback] Kanskje fordi det høres litt idiotisk ut med "Lamme lår" istedenfor "Lammelår"... Bare et eksempel. On Topic: genialt Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Hehe, litt morsomt det bildet ja. Kanskje ikke rette veien å gå for å reklamere for dagens lunsj Litt off topic: Hvorfor henger folk seg så sinnsvakt opp i gramatikk for tiden?? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Hehe, litt morsomt det bildet ja. Kanskje ikke rette veien å gå for å reklamere for dagens lunsj Litt off topic: Hvorfor henger folk seg så sinnsvakt opp i gramatikk for tiden?? 6718607[/snapback] Fordi det er så sinnsvakt mange som ikke er i stand til å skrive ordentlig og gjør de mest banale feil. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Så skyt meg for å ha gramatiske problemer. Mange har faktisk et sabla problem med gramatikken og det irriterer meg grønn at folk skal henge seg opp i slike feil. Jeg vet foresten ikke hva verb, substantiv, adjektiv etc etc er for noe for jeg har problemer med gramatikken og har det fremdeles. Stopp det forbanna tullet og la forumets skribenter skrive slik de må. Så lenge folk skjønner hva som blir skrevet ser jeg ikke poenget med å henge seg opp i det. Sorry trådstarter for offtopicen min, blir bare pist på "wannabe gramatikk lærere" på dette forumet. Lenke til kommentar
Katalysator Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Det morsomste med dette er jo at bildet er det offisielle elg.no™-bildet. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 (endret) Så skyt meg for å ha gramatiske problemer. Mange har faktisk et sabla problem med gramatikken og det irriterer meg grønn at folk skal henge seg opp i slike feil. Jeg vet foresten ikke hva verb, substantiv, adjektiv etc etc er for noe for jeg har problemer med gramatikken og har det fremdeles. Stopp det forbanna tullet og la forumets skribenter skrive slik de må. Så lenge folk skjønner hva som blir skrevet ser jeg ikke poenget med å henge seg opp i det. Sorry trådstarter for offtopicen min, blir bare pist på "wannabe gramatikk lærere" på dette forumet. 6718705[/snapback] Dysleksi? Fortsatt mange som ikke er dyslektikere og skriver feil som ikke engang gidder å tenke på hvor galt og feiloppfattende ting kan bli med et lite komma/mellomrom/punktum/bindestrek plassert feil Edit: Fint eksempel! "Wannabe gramatikk lærere" Folk som lærer grammatikk eller folk som lærer bort grammatikk? Endret 21. august 2006 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Har ikke dysleksi, dvs ingen skrive vansker eller lese vansker, men har ikke lært meg gramatikk og hvordan den skal brukes, ganske enkelt. Edit: Fint eksempel! "Wannabe gramatikk lærere" Folk som lærer grammatikk eller folk som lærer bort grammatikk? Folk som tror de er så forbanna dyktig i gramatikk og skal hele tiden utrykke dette på forumet ved å rette på det folk sier uten å bruke nøtte til å tenke litt at det faktisk kan være folk som meg som har problemer med gramatikken fra før av. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Folk som tror de er så forbanna dyktig i gramatikk og skal hele tiden utrykke dette på forumet ved å rette på det folk sier uten å bruke nøtte til å tenke litt at det faktisk kan være folk som meg som har problemer med gramatikken fra før av. 6722488[/snapback] Grammatikk er med to m'er Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 22. august 2006 Forfatter Del Skrevet 22. august 2006 Kan vi prøve å ta grammatikk debatten et annet sted? Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 (endret) Kan vi prøve å ta grammatikk debatten et annet sted? 6722562[/snapback] grammatikkdebatt er i ett ord Men joda, oppretter en tråd et annet sted hvor vi kan diskutere videre på grammatikken! Endret 22. august 2006 av Hawkon__ Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Bear^: HolgerLudvigsen: Språk for fjols! Kanskje du kan lære litt der? Skader ikke å prøve! Lomz: Genialt bilde Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Sorry trådstarter for offtopicen min, blir bare pist på "wannabe gramatikk lærere" på dette forumet. 6718705[/snapback] Pist? Å, du mener "pissed". Det er engelsk, det. Og når det gjelder hvordan ord skrives, så er det vel mer et spørsmål om rettskriving (- eller ortografi, om man vil -) og ikke grammatikk. Jada, jada, jeg driter ut andre som sliter med dette, I know ... Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Kan vi prøve å ta grammatikk debatten et annet sted? 6722562[/snapback] grammatikkdebatt er i ett ord :!: Men joda, oppretter en tråd et annet sted hvor vi kan diskutere videre på grammatikken! 6722727[/snapback] Du glemte stor forbokstav og punktum. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 (endret) Kan vi prøve å ta grammatikk debatten et annet sted? 6722562[/snapback] grammatikkdebatt er i ett ord :!: Men joda, oppretter en tråd et annet sted hvor vi kan diskutere videre på grammatikken! 6722727[/snapback] Du glemte stor forbokstav og punktum. 6722893[/snapback] søren Endret 22. august 2006 av Hawkon__ Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Det handler jo ikke om å være rasshøl når man retter opp folk. Se på det som en tjeneste. Å uttrykke seg på en presis og god måte er ikke en negativ ting. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Det handler jo ikke om å være rasshøl når man retter opp folk. Se på det som en tjeneste. Å uttrykke seg på en presis og god måte er ikke en negativ ting. 6723437[/snapback] I følge rettningslinjene er det ikke positivt iallefall Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 (endret) Det handler jo ikke om å være rasshøl når man retter opp folk. Se på det som en tjeneste. Å uttrykke seg på en presis og god måte er ikke en negativ ting. 6723437[/snapback] I følge rettningslinjene er det ikke positivt iallefall 6723505[/snapback] Retningslinjene heter det Endret 22. august 2006 av Hawkon__ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå