Kenneth Solfjeld Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Prøver å overklokke mitt X1900XTX med ATI Overdrive i CCC men jeg får det ikke til å funke. Har unlocked men det går bare ikke å få satt en klokk på hverken GPU eller minne. Det går å flytte sliderne men når jeg klikker apply så faller sliderne tilbake til default. Synes det er rart siden jeg bare prøver å klokke opp 3-4MHz.. Lenke til kommentar
Mann_Av_Gull Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Prøver å overklokke mitt X1900XTX med ATI Overdrive i CCC men jeg får det ikke til å funke. Har unlocked men det går bare ikke å få satt en klokk på hverken GPU eller minne. Det går å flytte sliderne men når jeg klikker apply så faller sliderne tilbake til default. Synes det er rart siden jeg bare prøver å klokke opp 3-4MHz.. 6717970[/snapback] Prøv å klokk mer. Fordi sliderne vil hoppe tilbake 3-4MHz etter min erfaring. Dra de mer opp og trykk 'Apply' Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 21. august 2006 Forfatter Del Skrevet 21. august 2006 Din erfaring var nok riktig, dro opp sliderne 10-12MHz og da fikk jeg satt klokk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå