tommen_h Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Hei Hva er mest fornuftig av å oppgradere til SLi nå eller å vente med å kjøpe nytt skjermkort til dx10 og vista kommer ut på markedet? kommer fremtidige spill (etter vista har kommet ut) til å støtte dx9? Har ikke så mye penger så vil helst ikke gå på en smell Takk på forhånd Mvh Thomas Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Jeg, for min del, ville ventet på DX-10 Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Jeg, for min del, ville ventet på DX-10 6717943[/snapback] Må si meg enig med den. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 kommer fremtidige spill (etter vista har kommet ut) til å støtte dx9? Det er lenge til det kjem spel som ikkje vil støtte dx9, så dette trenger ikkje bekymre deg for dette. Er ei stund før det kjem mange DX10 spel. Spørsmålet passer betre under "Skjermkort". Her kan du få betre svar. Tråd flyttes. Lenke til kommentar
Xiphac Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 tommen_h : Mitt råd er å heller spare de kronene til et DX10 kort,enn å gå for DX9 SLi nå. Det er hva jeg personlig ville ha gjort. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Selvsagt spare til DX10/Vista.... Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 (endret) Det kommer stadig nytt... så det er egentlig litt opp til hvor mye du selv vill bytte... Selvsagt vill DX10 være bra Men da er det sikkert ikke lenge til de kommer med noe nytt igjen.... Så du får selv finne ut av hvor mye du trenger av ett skjermkort... og hvor fort du trenger det og ja DX9 skjermkort får til å spille DX10 spill.... det vill jeg tro Kjøre slik før, med en lite program som man fikk lasta ned, eller var med spill og programmer Endret 22. august 2006 av VikinGz Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Jeg har selv hatt SLI oppsett, og skal aldri ha det igjen. Det er ikke alle spill det fungerer med, selv om de sier at det gjør det. Jeg gikk heller over til ett kraftig ett enn to litt mindre kraftige. Spar kronene til DX10, og kjøp noe skikkelig. Lenke til kommentar
arokh Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Hvorfor ikke bare vente i 10-15 år til DX30? Kommer jo til å bli mye bedre! Helt høl i huet og kjøpe noe som helst nå. Lenke til kommentar
ArtDeco Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Trenger du å oppgradere kan du like gjerne gjøre det nå. Har du lav fps er det ikke noe gøy å spille. Det spørs seff litt på hva du har fra før av. Har du mobo som støtter SLI er og et brukbart eldre kort kan du kjøpe et rimelig brukt kort og få meget bra ytelse. Har du ikke SLI kort og et svakt kort bør du kjøpe det beste kortet du har råd til. Gjerne brukt. (Athlon64@2750 2*7800gtx SLI) Lenke til kommentar
Xiphac Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Jada,det kommer noe nytt hele tida,men spranget fra DX9 til DX10 kort er vel ikke noe som skjer hver 14 dag eller hva. Trådstarter understreker også at han ikke har så mye å rutte med på skjermkort,da vil jeg tro han er mer tjent med å vente på DX10 som nærmer seg. Value for the bucks.Og når det gjelder SLi,så støtter vel strengt tatt de fleste spill i dag dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå