Gå til innhold

Collin McGray

Anbefalte innlegg

Brodern kjøpte for noen uker siden Colin McRea, men når han skulle installere hang installasjonen seg nesten ved slutten. Spillet funka selvsagt ikke, men når han prøver å installere på nytt får han bare valget å avinstallere, men den avinstallerer ikke noen ting.

Hvordan kan dette løses?? Han har betalt sure penger for detta spillet ( I know... socker!!) så det hadde vært kult å få det til å vike. Vi har prøvd å slette det vi finner, men ingenting hjelper.

[ endret av Xell den 2001-12-14 10:25 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For det første; er det Colin McRae 1 eller 2 det er snakk om, og hvilket operativsystem kjører du?

Har du forsøkt å avinstallere spillet gjennom start->settings->add/remove programs? Hvis du sletter filene som er installert og samtidig kjører regedit for å slette innslagene fra spillet kan dette fungere, men det krever at du har en del kunnskap.

Lenke til kommentar

Quote:

PeeJay skrev (2001-12-12 15:43):

For det første; er det Colin McRae 1 eller 2 det er snakk om, og hvilket operativsystem kjører du?

Har du forsøkt å avinstallere spillet gjennom start->settings->add/remove programs? Hvis du sletter filene som er installert og samtidig kjører regedit for å slette innslagene fra spillet kan dette fungere, men det krever at du har en del kunnskap.

tror det er 2, og han kjører win2000.

det første han prøvde var å instalere på nytt, uten å avinstallere (bare installere over), men det hadde ikke så mye å si, for når han kjører setup-fila får han etter en liten stund spørsmål: "Do you wish to remove all selected components". Hvis han går i "add/remove programs" skjer akkurat det samme. Etter dette ringte han til meg og vi gikk gjennom og fjerna det vi fant på HD og søkte gjennom registeret etter alt jeg kunne komme på og fjernet det som jeg var sikker på ikke kunne gjøre noen skade. Uten at det hjalp det døyt.

Jeg vet at dette er et litt håpløst spørsmål. Jeg føler meg temmelig hjelpesløs selv. det er mye lettere å fixe slike ting når man sitter forran pc'en enn å måtte ta det over telefoen. :sad:

Men jeg tenkte jeg kunne lsenge ut spørsmålet i tilfelle det var noen som hadde slitt med det samme problemet, og viste nøyaktig hva man skulle lete etter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...