McBitch Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Selwa er ikke noe å skryte av nei. Sjønner det ikke, var mye bedre før. Men nå går det bare i Facil og Daniel (L) Lenke til kommentar
EJN Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 O uerfarne sjeler. Dere har ikke spist kebab før dere har spist på Sofienberg Grill i Oslo. Sleng dere på en Ligger i krysset Helgesens Gate/Gøteborggata, ta 11, 12 eller 13-trikken til Olaf Ryes plass og gå derfra. Dere vil ikke angre. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Farse eller årntli? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 utrolig hvor mange det er som har begynnt med "ekte" kjøtt... Det smaker ivertfall mye bedre Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Omg, kebab sukkkssss!!!1111!!!!!1 Rofl! Neida, smak og behag Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Gledelig nyhet til dere som har spist kebab i Oslo de siste årene: http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=562472 120 kebabkiosker har i praksis solgt søppelrester fra slakterier i kebaben deres. Vel bekommen. Selv sluttet jeg å spise slik dritt etter at jeg fant fremmedelementer som aldri bør finnes i mat hos Bislet Kebab i 1996. Omtrent samtidig fant de sædrester hos kebabkiosken på Stortorvet. Disse "godsakene" kommer altså i tillegg. Endret 4. mai 2009 av Spartan Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) I bodø finner du en av de beste kebabene på Rajas. Ellers er det en dritgod en på Mama rosa. Oooops, kanskje litt feil og poste her da. Men jeg sier det uansett. Endret 4. mai 2009 av Quakecry Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå