Iceman22 Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Heisann! Så litt på g-skill`s hjemmeside og så hvor bra produkter de har. Foreksempel på denne: G-skill Det er jo ingen nettbutikker her i norge som leverer så bra rambrikker. Så til poenget. Hvor kan man få kjøpt f.ex de brikkene overfor her i utlandet? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Heisann!Så litt på g-skill`s hjemmeside og så hvor bra produkter de har. Foreksempel på denne: G-skill Det er jo ingen nettbutikker her i norge som leverer så bra rambrikker. Så til poenget. Hvor kan man få kjøpt f.ex de brikkene overfor her i utlandet? 6717715[/snapback] På memory-configurator.com Selger de G-Skill minne. De sender til hele europa, inkludert norge! Har selv tenkt å bestille derfra Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 21. august 2006 Forfatter Del Skrevet 21. august 2006 Heisann!Så litt på g-skill`s hjemmeside og så hvor bra produkter de har. Foreksempel på denne: G-skill Det er jo ingen nettbutikker her i norge som leverer så bra rambrikker. Så til poenget. Hvor kan man få kjøpt f.ex de brikkene overfor her i utlandet? 6717715[/snapback] På memory-configurator.com Selger de G-Skill minne. De sender til hele europa, inkludert norge! Har selv tenkt å bestille derfra 6720610[/snapback] Takk De brikkene jeg har "veldig lyst på" koster 531 £ så det blir nok for dyrt Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 nå har jeg bestillt 2Gb G.Skill DDR2 PC2-6400 HZ Series fra www.memory-configurator.com! Håper de brikkene klokke veldig bra Lenke til kommentar
Reite Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Nizzen kan du fortelle oss når du får brikkene hvor mye de koster deg tilsammen. Jeg tenker med toll og moms og alt det der:) jeg er veldig interessert i slike brikker selv;) Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Nizzen kan du fortelle oss når du får brikkene hvor mye de koster deg tilsammen. Jeg tenker med toll og moms og alt det der:) jeg er veldig interessert i slike brikker selv;) 6732574[/snapback] Det skal jeg gjøre Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Hei, fått testet brikkene enda, eller har du kanskje ikke fått herlighetene enda? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Hei, fått testet brikkene enda, eller har du kanskje ikke fått herlighetene enda? 6808922[/snapback] Skal få testet de i morra eller i overimorra. Regner med at de er litt bedre enn de crosair 6400c4 brikkene jeg bruker nå, selv om de er meget bra de også. Crosair brikkene klokka lett opp til 1000 mhz på 4-4-4-10 Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 OT: Måtte du betale moms på dei eller blei pakken markert som gave ? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Rammen F2-6400PHU2- 2GBHZ kosta 221€. Måtte betale moms og tollklarering. 629 kr ekstra ble det. Synes ca 2400 kr for disse kongebrikkene er billig i forhold til hvor dyre minnebrikkene er nå i disse dager! Har crosair 6400c4 som kosta 2100 for noen uker siden også. Nå koster de 3300kr + frakt! Memory-Configurator.com har veldig bra service, og hvis man vil tjene et del 100 lapper, så er det bare å handle derfra! Anbefales Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Takk for tipset Kan godt hende at det blir noen sånne på meg 2Gb Team DDR2 PC2-6400 Xtreem Micron 4-4-4-10 dei skal vistnok ha micron D9 chipper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå