Jimmy Pop Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 Oversetter bibelen til "SMS-språk".. LOL! Snakk om å være desperat!!! Quote: Far i himmeln. Du r helli. Kom! M8 du rule jorda som himmeln. Gi oss mat. Tilgi oss d gale. Hold oss unna fristelse og d onde. Alt r ditt. Du rulr. Ærn r din. Amn. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 Gjør det noe jimmy om noen vil oversette deler av et kapittel til sms språket. Lenke til kommentar
LeD Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 Når skal denne reformen tas opp i statskirken da? Nei, i de gode gamle dager forsto man at slikt skulle være på latin. Selv en hardbarket ateist må jo innrømme at en katolsk seremoni er stilfull. Prester som dilter rundt i kirka i olabukser og forkynner at Gud "rulr" blir liksom ikke det samme. Quote: Pater noster, qui es in coelis: sanctificetur nomen tuum: adveniat regnum tuum: fiat voluntas tua sicut in coelo et in terra. Panem nostrum quotidianum da nobis hodie: et dimitte nobis debita nostra, sicut et nos dimittimus debitoribus nostris. Et ne nos inducas in tentationem. Sed libera nos a malo. Amen. LeD Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 25. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2002 Quote: LeD skrev (2002-10-24 23:40):Pater noster, qui es in coelis: sanctificetur nomen tuum: adveniat regnum tuum: fiat voluntas tua sicut in coelo et in terra. Panem nostrum quotidianum da nobis hodie: et dimitte nobis debita nostra, sicut et nos dimittimus debitoribus nostris. Et ne nos inducas in tentationem. Sed libera nos a malo. Amen.LeD Går ut ifra at du ikke har ctrl-c/ctrl-v her..?? Tatt rett fra hodet, tipper jeg.. Lenke til kommentar
LeD Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-25 08:52, skrev Jimmy Pop:Går ut ifra at du ikke har ctrl-c/ctrl-v her..?? Tatt rett fra hodet, tipper jeg.. Dessverre. :smile: Men de norske versjonene av bønner og trosbekjennelser sitter fortsatt. (Jeg er jammen glad for at jeg fikk oppleve en offentlig skole hvor jeg ble tvunget til å pugge salmevers.) LeD Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 25. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2002 Quote: LeD skrev (2002-10-25 10:41):Men de norske versjonene av bønner og trosbekjennelser sitter fortsatt. (Jeg er jammen glad for at jeg fikk oppleve en offentlig skole hvor jeg ble tvunget til å pugge salmevers.)LeD Me too.. Det er en ting jeg har hatt bruk for. Flaks vi ikke lærte om utviklingslæren i stedet. Eller fysikk eller kjemi. Nei, lenge leve skole, stat og kirke. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Når jeg bodde i oslo gikk jeg på en menighet som ble kalt Vineyard. Det er noe jeg vil anbefale alle og gå på hvis de bor i Oslo. Tror de bare har et senter der ,men jeg er ikke sikker. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Skal dette være alvor? skulle nesten vært under "humor" Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Desperate forsøk på å smitte ungdommen. Silly people! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå