Gå til innhold

dumt å kjøpe billigskriver?

Anbefalte innlegg

Til vanlig bruker jeg printer på skole/jobb, men enkelte ganger hadde det vært veldig greit å kunne printe ut noen sider hjemme. Trenger ikke være toppkvalitet eller være veldig raskt.

De har veldig billige skrivere i kjedebutikkene, feks elkjøp, lefdal osv. Det jeg lurer på er om det bare bare er dumt å kjøpe så billige skrivere, og ikke minst om blekket er veldig dyrt? Hvordan er det å printe ut bilder på slike printere? Og er det separate beholdere for farget og svart blekk, så man ikke bruker farget blekk for å skrive ut svart/hvitt utskrifter?

feks CANON PIXMAIP1200

Takker og bukker til dem som tar seg tid til å svare :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

bleket har bare en vis holbarhet ( vet ikke hvor lenge).

med bilige printrere blir det dyrerer å kjøpe nytt blekk.

hvis men ønsker å beholde skriveren en stund er det stortset best å benytte seg av separate fargepatroner.

hvis du derimot skriver så lite at bleket likevel blir ødelagt (intørket) før det er oppbrukt så kan det vere like greit med en patron med alle fargene i.

basesestasjon ? har du trådløst netverk erller ?

alle printere som er på markedet i dag kan kobles til usb ( hus å få tak i rett type kabel- printren bruker en litt annen kontakt en pcen) .

det er vel engenlig få printere som enda kan kobles trådløst til en pc/netverk. så er det noen som forsøker seg med trådløst usb.

selv har jeg en gammel canon bj6200 med separate patronner ( 4 farger ). jeg synes ikke jeg skriver ut så mye engenlig .

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...