Khom Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Jeg har akkurat kjøpt meg en ny bærbar som kommer i morgen. Det virker som det er mange her som har peiling på data, og jeg lurte på om den er funksjonell som spillPC(og generelt sett)?: Prosessor: Intel® Core™ Duo Processor T2400 (1.83 GHz, 2 MB L2 cache, 667 MHz FSB) Microsoft® Operativsystem Ekte Windows® XP Home Edition, SP2, norsk språk Skjermoppløsning 17" UltraSharp Wide Screen WUXGA (1920 x 1200) Display with TrueLife® Minne 1024MB 533MHz DDR2 SDRAM (2x512) Harddisk 80GB (5,400 rpm) SATA Hard Drive Optiske enheter 24x CDRW/8x DVD Combo Drive with Software Hovedbatteri Primært 9-celle 80 WHr batteri Grafikkort 256MB DDR ATI® MOBILITY™ RADEON® X1400 graphics card, PCI-Express x16 [inkludert i prisen] Lenke til kommentar
ventle Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Har du allerede kjøpt er det vel bare å prøve selv? Ellers kan du jo leke litt med å finne ut hva den scorer i 3DMark, og dessuten fintune skjermkortet litt i Notebook Hardware Control... Lenke til kommentar
kehax Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Har du allerede kjøpt er det vel bare å prøve selv? Ellers kan du jo leke litt med å finne ut hva den scorer i 3DMark, og dessuten fintune skjermkortet litt i Notebook Hardware Control... 6718713[/snapback] Og du synes det er rimelig å leke med Notebook Hardware Control med flunka ny pc? Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Nå kan du vel egentlig bare justere volt samt vifter og lyden på spesiell hd`er med det programmet.. Eller, jo, du kan faktisk bruke det til å justere klokkefrekvensene på skjermkortet med og.. Men, du burde jo gått for et 7900GS/GTX om du har planer om å spille noe heftige greier, med planer om litt oppløsning, etter hva jeg har skjønt... Så: Funksjonell, ja, spill: I mindre grad enn du tror Lenke til kommentar
ventle Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Har du allerede kjøpt er det vel bare å prøve selv? Ellers kan du jo leke litt med å finne ut hva den scorer i 3DMark, og dessuten fintune skjermkortet litt i Notebook Hardware Control... 6718713[/snapback] Og du synes det er rimelig å leke med Notebook Hardware Control med flunka ny pc? 6718770[/snapback] jepp, ser ingen baktanker med det. Undervolting av prosessor kan du kanskje være litt forsiktig med, men NHC er ikke i stand til å overklokke skjermkortet til døde. Lenke til kommentar
kehax Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 jepp, ser ingen baktanker med det. Undervolting av prosessor kan du kanskje være litt forsiktig med, men NHC er ikke i stand til å overklokke skjermkortet til døde. Ja vell... men han burde ikke satse på å overklokke likevell. Sa er det bedre å kjøpe en laptop med et bedre skjermkort. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Kommer an på hva du legger i brukbart, jeg ville virkelig valgt 7900GS-skjermkortet i den pcen som jeg regner med er en inspiron 9400. X1400-kortet er ikke så mye billigere, men veldig mye dårligere spillmessig. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Til begge dere siste: les første innlegg så ser dere at han allerede HAR kjøpt maskinen. Så da er det ikke snakk om hva han bør velge eller satse på. Jeg tipset om at han kan leke litt med litt klokkefrekvenser for å få litt mer ut av kortet han allerede HAR kjøpt. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Til begge dere siste: les første innlegg så ser dere at han allerede HAR kjøpt maskinen. Så da er det ikke snakk om hva han bør velge eller satse på. Jeg tipset om at han kan leke litt med litt klokkefrekvenser for å få litt mer ut av kortet han allerede HAR kjøpt. 6725518[/snapback] Kort fortalt: om den skal brukes særlig til spill ville jeg benyttet angreretten og fått en ny med 7900GS-skjermkort istedet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå