hitokiri Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Den britiske operatøren Orange har slettet lynmeldingsklienten MSN Messenger fra sine nye Windows-telefoner. Les mer Lenke til kommentar
St. Anders Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Hva tjener egentlig Operatøren på dette, se for deg reklamen, kjøp windows mobile uten msn... kan de ikke innse at sms kansje er på vei ut, og at msn er på vei inn..., en må jo forsatt bruke sms til de som ikke har msn på mobilen. Synes dette er teit at operatørene. er jo en av grunnene til at folk velger windows mobile på smartphones Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Mobiloperatørene vil vel tjene mest mulig penger. Men jeg skjønner ikke helt at de skal tjene mer penger på dette. Det er jo veldig få som har MSN på mobilen og da har man jo veldig få å kontakte vis man bruker programmet. Det eneste jeg kan se at mobiloperatørene skaffer seg med dette er å få dårlig omtale og det fører som kjent med seg mindre penger i kassa. Lenke til kommentar
xserve Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Jeg tror de rett og slett har blitt for store når de holder på sånn. Men da de gjør slik, så blir det bare til at de unge velger andre operatører. Nå ser vi heldigvis at noen tør satse på Windows / MSN mobiler her i Norge. Hello er ett av dem. Jeg ønsker deg meget velkommen, for konkurranse trengs! Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Jeg liker ikke at man legger slike begrensninger, men jeg må si at jeg ikke akkurat føler for å bytte ut SMS med MSN, jeg liker det at man ikke trenger å være så aktiv i forhold til å svare og slik på sms Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg