Buzzy Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 Halloien!! Jeg har satt opp en maskin: Asus A7v-c hk (via kt133a chipset) T-Bird 1333mhz Sb 1024 Live 80bg western hd 256mb sdram Geforce 2 GTS Deluxe Problemet oppstår i det pc`en blir slått på.. Det er streker over skjermen, men man ser biosbildet, bare at noe av teksten blir flyttet litt hit og dit. Når pc`en har stått på noen min, og man restarter, blir det enda mere streker. Men av og til, er bildet helt klart. Er dette et temperatur problem?? siden det øker med streker avhengig av tid den har stått på?? Greier å komme inn i windows. og der er det en flekk på ca 1/8 av skjermen som er helt fri for noe prikker. Men resten er delvis dekt av hvite prikker. Har aldri sett noe så rart før...!!! Noen som har peiling??? Lenke til kommentar
CtrL Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Jeg har akkurat samme problemet med mitt Geforce 4 TI4600 kort.. Jeg har: Abit KG7 AthlonXP2000 256mb ddr ram 80gb wd disk Noen som her peiling? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå