Handl3vogn Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Hehe, skal tenke litt på det. Skal ikkje aktivere live før mandag, skal i konf. i lillestrøm.Btw, Nordoelum, det er faktisk ikkje så dårlig! Har ikkje spelt så mykje enda, men ein ting kan eg seie. Den ruler. Grafikken på NFS:MW overgår all konsoll-bil-grafikk eg har sett før. Men så har eg jo ikkje spelt så mange bilspel før Men, til alle som lurer, verdt kver krone! Btw, kan eg koble iPoden men til USB-porten? Kva med USB-penner? 6778513[/snapback] Ja du kan bruke ipoden men da må du laste ned ipod støtte gjennom marcetplace.. usb penner funker fint men eneste du får brukt dem til er og se bilder eller høre musikk på xbox'en med Lenke til kommentar
Arne Skrevet 31. august 2006 Forfatter Del Skrevet 31. august 2006 Ok, takk. Forresten, det står at harddisken min berre har 14gb capacity... Lenke til kommentar
freke Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Ok, takk.Forresten, det står at harddisken min berre har 14gb capacity... 6778805[/snapback] Resten brukes visst til bakoverkopatibilitet, dashbord programmer og litt div tror jeg. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 31. august 2006 Forfatter Del Skrevet 31. august 2006 Ok, takk, lurte på om det var nokofeil med boxen min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå