Arne Skrevet 28. august 2006 Forfatter Del Skrevet 28. august 2006 Er det bare å boote frå ein DVD? ER det mogleg å laste ned ein boot dvd til å endre firmvaren til DVD-leseren? Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Nei. For å flashe firmwaren, må du åpne Xboxen, ta ut DVD-leseren, plugge den i din egen PC og flashe med software du finner på nettet. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 29. august 2006 Forfatter Del Skrevet 29. august 2006 Takk for alle svar! Lenke til kommentar
Arne Skrevet 29. august 2006 Forfatter Del Skrevet 29. august 2006 Fikk den idag, det var knall-kult! Men, kan noen hjelpe meg å få brukt den måneden med live uten å betale noe for å få testet? Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Live har du uansett, men hvis du kjøpte Premium får du med en måned med Live Gold gratis (trengs for å spille mot andre via nett). Burde ikke være et problem, bare koble Xboxen opp mot nett, så skal du få en veiviser Lenke til kommentar
Arne Skrevet 30. august 2006 Forfatter Del Skrevet 30. august 2006 (endret) Hm... Har kommet til at eg må velge en gamertag. Vanskelig å lage en som ikkje er fra før... Men, kordan finner maskinen ut at eg har en gratis måned? Må eg taste inn visa-info? Btw, kan man skifte navn på live accounten sin etterkvert? Er norwegian monkey styggt? Endret 30. august 2006 av Fjott Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Live detekterer at det er en premiummaskin, det er i serienummeret Visa trengs ikke nei. Med mindre du skal ha utover den gratise første måneden. Tror ikke det. Ja. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 (endret) DU velger "silver" må ikke velge noen av Gold Endret 30. august 2006 av kewell79 Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Gratulerer med 360! Hatt den siden og jul og er svært fornøyd. Er jo mange bra spill som ventes til 360 nå utover høsten, så dette blir spennende! Martin-sama Lenke til kommentar
Arne Skrevet 30. august 2006 Forfatter Del Skrevet 30. august 2006 Takk, takk, dette blir bra. Noen som har lyst å finne ut et bra navn til meg? Det må vere et internasjonalt, så fjott er utelukket. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Nick bestemmer du best selv. Aner ikke hva du kaller deg til vanlig, bortsett fra Fjott. Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Jeg heter bare Martin sama (Var så dust å glemme bindestreken...) bare finn på noe fresht! Martin-sama Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Jeg heter bare Martin sama (Var så dust å glemme bindestreken...) bare finn på noe fresht! Martin-sama 6772757[/snapback] Litt OT,men Jiraiya eier Eller Perverted Hermit aheheha! :!: Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Jepp. Ero-sennin <3 Naruto er digg! Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 (endret) Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Godt å se fler Naruto-fans! Håper dere også vil bli kvitt fillerne snart.... Men Naruto ruler absolutt! Men somsagt; OT! Jiraiya.. Martin-sama Endret 30. august 2006 av Martin-sama Lenke til kommentar
Arne Skrevet 31. august 2006 Forfatter Del Skrevet 31. august 2006 Hehe... Kva betyr ero-sennin og Jiraiya?' "Smartest gamer" er ledig! Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Tror du ikke trengte å kjøpe Perfect Dark Zero, siden det egentlig er et litt dårlig spill Men gratiss med ny konsoll.. Birger Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Hehe...Kva betyr ero-sennin og Jiraiya?' "Smartest gamer" er ledig! 6774487[/snapback] OT-prat mellom glade Naruto fans bare, har ingenting med dene tråden å gjøre heller Lenke til kommentar
Arne Skrevet 31. august 2006 Forfatter Del Skrevet 31. august 2006 (endret) Hehe, skal tenke litt på det. Skal ikkje aktivere live før mandag, skal i konf. i lillestrøm. Btw, Nordoelum, det er faktisk ikkje så dårlig! Har ikkje spelt så mykje enda, men ein ting kan eg seie. Den ruler. Grafikken på NFS:MW overgår all konsoll-bil-grafikk eg har sett før. Men så har eg jo ikkje spelt så mange bilspel før Men, til alle som lurer, verdt kver krone! Btw, kan eg koble iPoden men til USB-porten? Kva med USB-penner? Endret 31. august 2006 av Fjott Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå