AQUAMAN Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 hei. Jeg har en datter på 5 år som liker å klatre, og lurte på om det er noen her ute som vet om klatreklubber i oslo. når jeg nevner klatreklubber så tenker jeg innendørs haller hvor en kan drive med klatring på vegg. takker for alle svar Lenke til kommentar
The_Hurricane Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 hei. Jeg har en datter på 5 år som liker å klatre, og lurte på om det er noen her ute som vet om klatreklubber i oslo. når jeg nevner klatreklubber så tenker jeg innendørs haller hvor en kan drive med klatring på vegg. takker for alle svar 6717338[/snapback] Du har jo tyrili på tøyen tror jeg det ligger. Der er det både buldrevegg og vanlig klatrevegg. Veldig å anbefale:) Finnes noen haller som bare har en klatrevegg. Vet ihvertfall at Fjellhammerhallen i Lørenskog har det. Lenke til kommentar
AQUAMAN Skrevet 21. august 2006 Forfatter Del Skrevet 21. august 2006 takk. skal sjekke ut tyrili. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå