Gissan Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 (endret) Hei! Går nå i tiende klasse, og ønsker å bruke pcen min på skolen. Jeg har en Toshiba P100-113 - 17" skjerm. Jeg har fått lov å bruke pcen på skolen, som et hjelpemiddel, men dette er ikke relevant for innlegget. Jeg ønsker en sekk som har eget rom for maskinen, og som selvfølgelig har plass til en relativt stor og tung 17" bærbar maskin. Dette for å hindre slitasje på dataen. Har veske, men maskinen i vesken, og igjen i sekken, blir for stort, og vil ikke få plass min "nåbrukende" sekk. Vil ikke bruke kun vesken, da skolebøkene ikke får plass i en slik en. Som sagt, ønsker sekk, og ikke veske. Hilsen, tissedam Endret 21. august 2006 av tissedam Lenke til kommentar
flagger Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 (endret) spring ner på elkjøp og kjøp Denne ( den koster sikkert litt meir i butikk en på nettet ) Endret 21. august 2006 av flagger Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 21. august 2006 Forfatter Del Skrevet 21. august 2006 spring ner på elkjøp og kjøp Denne ( den koster sikkert litt meir i butikk en på nettet ) 6717414[/snapback] Var til 15" den da. Jeg har 17" widescreen. Men ellers grei. Lenke til kommentar
flagger Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 ja kom på det etter eg hadde postet denne her den passer til 17" Veit ikkje kvaliteten på den, og den er litt dyrere, men det var den første eg fant Lenke til kommentar
Martink700i Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Har hørt at kvaliteten på dicota sekkene skal være bra. så sikkert et bra kjøp Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 21. august 2006 Forfatter Del Skrevet 21. august 2006 (endret) ja kom på det etter eg hadde postet denne her den passer til 17" Veit ikkje kvaliteten på den, og den er litt dyrere, men det var den første eg fant 6717470[/snapback] Daså. Var vel kanskje litt i dyreste laget den der. EDIT: Har hørt at kvaliteten på dicota sekkene skal være bra. så sikkert et bra kjøp 6717637[/snapback] Ja, men jeg synes den var litt dyr. 800 for en sekk, er vel litt i dyreste laget for meg. Endret 21. august 2006 av tissedam Lenke til kommentar
Martink700i Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Har du tenkt å bruke sekken til skolen hver dag? Da bør du se dette som en invistering i en god rygg, hehe. Sekken er litt dyr, men maskinen din veier sikkert litt, og i tillegg til bøker blir nok dette en del kilo. Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Kunne igrunn ikke vært mer enig i overnevnte innlegg! Selv hadde jeg en Dell-sekk til 450 kr, som igrunn var for 15", men ypperlig til min FSC M3438. Selv ville jeg faktisk ringt dell, og hørt om de hadde noe for deg, eller sjekk deres sider.. Sekkene er mer enn gode nok i alle fall! Lenke til kommentar
kehax Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Noen som vet om en god en til 14,1"? (Zepto znote 6614W) Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Jeg kjøpte meg ny sekk nå, som skulle romme en 17" dell, og valget havnet på en jansport lap station eller noe slikt. Sekken er litt dyr, men den har 30 års garanti, og er god og bruke. Dessuten har den et helt separat rom innerst mot ryggen som er polstret hele veien med plass til laptop. 17" går AKKURAT, men det holder det. En 15" går også helt fint for det er mange justeringsmuligheter inne i rommet til laptopen. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 21. august 2006 Forfatter Del Skrevet 21. august 2006 Dette var flotte nyheter! Det finnes altså sekker som rommer 17 tommer-maskiner! Har sett det meste i 15,4 jeg. Men ihvertfall sjekker jeg noen nettbutikker, og ser om jeg finner noe interresant. Takk for all hjelp! Lenke til kommentar
melsom Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Denne passer også til 17" skjermere. Hundrelappen billigere Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 23. august 2006 Forfatter Del Skrevet 23. august 2006 Jeg tror jeg kjøper meg den Dicota-sekken tror jeg. Får jeg plass til 17" widescreen også? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå