zZzZz Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 Nå har databutikken.com regjert på toppen av webshopguiden (eller hva det nå heter) en stund, og jeg lurer på hvordan servicen der er? Siden det er så billig der, blir man veldig fristet til å handle der :smile: [ Denne Melding var redigert av: zZzZz på 2002-10-24 14:37 ] Lenke til kommentar
zup Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 Er ganske så fornøyd jeg, bestillt rundt 4 komplette maskiner derifra, og hardware til minst 3 til :smile: Jeg sender de mail om det er noe jeg lurer på, og får svar i rimelig tid. Retur tar lang tid, men slik er det som oftest med alle web shopper. Har kun hatt 2 returer så det har gått greit. Anbefaler de på det sterkeste så kanskje andre web shopper senker prisene... Lenke til kommentar
xthal Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 har kun bestilt fra de en gang, men pakken kom relativt kjapt (raskere enn komplett) og det var ikke noe møl med utstyret som kom... jeg har vel ikke så mye grunnlag for å uttale meg men men.. returer derimot virker de ganske sløve på, kamerat av meg som måtte vente godt over en måned før det nye gf4 kortet hans kom, som erstatning for et som var DOA Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 Har fått det jeg har bestilt innen rimelig tid, bra priser, godt utvalg. Har ikke hatt noen returerfaring med de Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 Har for det meste positive erfaringer. Det eneste jeg har hatt trøbbel med er en gang jeg bygget en pc for broren min som er fastboende på Svalbard(!) Det var ikke enkelt å få tilbake momsutleggene, det skal jeg si! Mye frem og tilbake med databutikken, men det ordnet seg til slutt. Til deres forsvar skal det jo sies at de èr svensk, og ikke har landområder med samme rettigheter som Svalbardbefolkningen. Men! Når de selger til norge, så må de finne seg i at folk tar slike ting for gitt. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 De er ikke så gode på kundeservice etter et salg, etter hva jeg har erfart (treig respons, og ikke helt klare svar), men alt før det er bra, IMO. Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 Databutikken er den beste i mitt syn. Får alltid svar samme dagen, og utstyret kommer minst like kjapt som fra en annen webshop. Hadde et defekt gf3-kort som jeg sendte i retur, tok litt over en uke bare og det var gratis frakt. Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 har nettop kjøpt komplett pc fra databutikken og det gikk like konirkefritt som det har gjort de andre gangene jeg har handlet der. Men jeg sendte noen bråkete delta-vifter i retur (helvetes leven fra de viftene....) det tar tid, har venta i over to uker, tok en uke fra jeg så at de hadde henta pakken til de fikk registrert at den hadde kommet, det tar TID! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå