Thewiz Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Hei Jeg aner ikke hvorfor, men av en eller annen grunn har jeg blitt helt stapp tett i nesa. Jeg har ikke problemer med å få det ut eller inn, men det er bare det at det er en helvettes produskjon inne i nesa mi om dagen. Om jeg ikke skal snyte meg hvert 10 sek. så må jeg trekke det inn og det lager lyd og det høres ikke alt for delikat ut heller. Råd til å bli kvitt dette? Lenke til kommentar
TWA Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 dette sliter jeg ofte med, men det er nok mest fordi jeg er noe allergisk mot pollen og støv. utrolig irriterende. men hvis ikke du er allergisk, vet jeg ikke... Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Prøvd nesespray eller saltvann? Løser det nok opp... Du er sikkert allergisk mot pollen eller noe sånnt kanskje. Kanskje du burde ta deg en tur til doktorn å få sjekka, evt kjøpe reseptfrie allergipiller og se om det hjelper? Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Otrivin nesespray. Tipp Topp! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+132 Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Om det ikke er noe av det over, så har jeg kanskje løsningen. Det kan være polypper eller falske mandler. Jeg hadde selv begge, og ble operert for dette. Det reduserte mengden noe inni hampen mye. Har fremdeles problemer med nesa, så jeg puster kun med 1 nesebor av gangen, siden det ene er konstant tett. Det skyldes tykk brusk oppe i nesa. Ta deg en tur til en Øre, nese, hals-spesialt og få sjekket det. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Har fremdeles problemer med nesa, så jeg puster kun med 1 nesebor av gangen, siden det ene er konstant tett. Det skyldes tykk brusk oppe i nesa. Ta deg en tur til en Øre, nese, hals-spesialt og få sjekket det. 6772846[/snapback] Har samme greia, tanta mi fikk kutta vekk noe så hun kunne puste godt igjen Lenke til kommentar
FL1P Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Otrivin nesespray. Tipp Topp! 6771994[/snapback] Den er tipp topp ja og løser opp det meste, men hvis en bruker den for mye kan den lage sår eller gjøre noe gale med nesen. Lenke til kommentar
Argyros Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Drikker du mye melk eller bruker mye meieriprodukter? Prøv å unngå meieriprodukter i noen uker og se om du merker forskjell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå