Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Snørrete nese - Råd taes med takk

Thewiz

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg aner ikke hvorfor, men av en eller annen grunn har jeg blitt helt stapp tett i nesa. Jeg har ikke problemer med å få det ut eller inn, men det er bare det at det er en helvettes produskjon inne i nesa mi om dagen. Om jeg ikke skal snyte meg hvert 10 sek. så må jeg trekke det inn og det lager lyd og det høres ikke alt for delikat ut heller.

Råd til å bli kvitt dette? ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+132

Om det ikke er noe av det over, så har jeg kanskje løsningen.

Det kan være polypper eller falske mandler. Jeg hadde selv begge, og ble operert for dette. Det reduserte mengden noe inni hampen mye.

Har fremdeles problemer med nesa, så jeg puster kun med 1 nesebor av gangen, siden det ene er konstant tett. Det skyldes tykk brusk oppe i nesa. Ta deg en tur til en Øre, nese, hals-spesialt og få sjekket det. :)

Lenke til kommentar
Har fremdeles problemer med nesa, så jeg puster kun med 1 nesebor av gangen, siden det ene er konstant tett. Det skyldes tykk brusk oppe i nesa. Ta deg en tur til en Øre, nese, hals-spesialt og få sjekket det. :)

6772846[/snapback]

Har samme greia, tanta mi fikk kutta vekk noe så hun kunne puste godt igjen :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...