Gå til innhold

HW-Lan 06: Offisiell deltagerliste NM i overklokking


stoolman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan vell ta med meg noen snacks jeg og ;)

6964606[/snapback]

 

Fasekjølingen som du aldri torte å montere altså? :tease:

6964707[/snapback]

 

 

Rofl, hadde verken tid til og ha fucka pc + jeg spilte aktivt med en clan :!:

6967556[/snapback]

 

 

lol hvorfor kjøpe fasen nå inromme ikke ork å monter den`? sorry for offtopic der

Lenke til kommentar

Det blir nesten litt skummelt at det er folk som ser på når jeg aldri har rørt denne typen utstyr før. Har selvsagt lest en god del på xs og slikt, men blir nok mye kludring i BIOS før jeg får det til, om jeg får det til da. Uansett som hardware-etusiast så er det bare en glede i seg selv å kunne leke med det som for meg er high end utstyr. Gleder meg skikkelig til konkuransen, til alt utenom og selvsagt å møte folka bak nicket. Mange folk med enorm kunnskap det skal bli artig å prate med.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke vært borti ett intel system siden P4 Northwood og SD ram var ekstremt, så dette kan bli morsomt å se på (bokstavelig talt).

 

Har aldri tatt i ddr2 minne heller :p

 

Men men, jeg syns det er moro å ta en utfordring på strak arm, samtidig som jeg må lese meg til litt på forhånd ;)

Lenke til kommentar

Tidsplan NM i overklokking

 

 

Onsdag 18.00 – 21.00 Kvalifisering Heat 1

Fredag 18.00 - 21.00 Kvalifisering Heat 2

 

 

Lørdag 18.00 Finale

Lørdag 21.00 Premieutdeling

 

 

 

 

Heat 1:

 

AverMorphine

Fluesopp

Aspstein

Jon-t

Skavhaug

Det Dvergiske Kaffebord

Craven

 

Heat 2

Gmailrocks

Oysfaerg

Alcoholiday

Ekjr

MasterMind2k

Økonom

Npvk_x

Nosto

 

De to beste fra hvert Heat går automatisk til finale. Den beste 3. mann går også til finale.

Endret av stoolman
Lenke til kommentar

Regelverk NM i overklokking

 

Dette regelverket definerer de områder og regler som alle deltakerne i NM i overklokking må forholde seg til. Brudd på disse reglene vil medføre tap av poeng eller diskvalifikasjon.

Hvis en bruker er klar over/har mistanke om at noen av de andre deltakerne bryter regelverket, er denne pliktig til å rapportere dette.

 

 

1.

Utstyret skal behandles med respekt og forsiktighet. Dette tilhører arrangementets sponsor og er ikke deltagerne sin eiendom.

 

2.

Alle deltagerne får utlevert det de trenger av utstyr. Det er ikke tillatt å benytte medbrakt utstyr.

 

3.

Det vil konkurreres i tre grener: Høyeste overklokk, SuperPi mod og 3D mark 06. Det er kun resultater i disse grenene som teller.

 

4.

Hver konkurranse, både kvalifisering og finale avgjøres ved poenggiving. Det vil deles ut inntil 5 poeng for seier i hver gren. Dette tilsier at maksimal uttelling i en konkurranse er 15 poeng. De fem første i hver gren får poeng.

 

5.

Modifisering av utstyr er ikke tillatt.

 

6.

Både kvalifisering og finale er tidsbegrenset til 90 minutter. Tidsfristene skal overholdes.

 

7.

Juks/manipulering av resultater eller utstyr medfører øyeblikkelig diskvalifikasjon.

 

8.

Samarbeid under kvalifisering/finale er ikke tillatt.

 

9.

Deltagerne har lov til å benytte egen programvare til overklokking/tweaking. Bruk av egen programvare må rapporteres til konkurranseledelsen.

 

10.

Alle deltagere plikter å behandle hverandre med respekt. Mobbing o.l tillates ikke, og vil medføre diskvalifikasjon..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...