Gå til innhold

HW-Lan 06: Offisiell deltagerliste NM i overklokking


stoolman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det vil bli to kvalifiseringsrunder en på torsdag og en på fredag, med finale på lørdag...

Vær obs på at det kan komme forandringer på dette.. mest aktuelt er det da med første kvalifisering allerede på onsdag..

Finalen vil uansett gå på lørdag..

 

Det vil være en rekke med de som deltar i NM.. Allikevel er det muligheter for å sitte sammen med kompiser o.l.

Alle har fått en PM nå i kveld, så det er bare å svare på den hvis dere har noen ønsker.. fristen er kort så her gjelder det å være kjapp..

Lenke til kommentar

Hva sier dere NM-folk, eller andre folk for den saks skyld. Det har blitt nevnt før at vi kunne skrape sammen litt hardware som vi kunne blodklokke under forskjellig kjøling, bare for morro skyld.

 

Jeg kan stille med:

Tørrisrør/ln2 til cpu, jeg kan lage feste til alle socketer.

Geforce ti4200 med tørris/ln2-kjøling

DDR-booster.

ASUS P3P800 SE

300W powersupply

 

Jeg kunne kanskje skaffet tørris også, men det kan bli litt stress med frakting og levrandøren min er ikke veldig pålitlig så det kan bli litt stress. Men om noen i Oslo-området kunne skaffet litt for at vi kunne hatt det litt artig utenfor konkuransen også så hadde det vært kult.

Lenke til kommentar
Hva sier dere NM-folk, eller andre folk for den saks skyld. Det har blitt nevnt før at vi kunne skrape sammen litt hardware som vi kunne blodklokke under forskjellig kjøling, bare for morro skyld.

 

Jeg kan stille med:

Tørrisrør/ln2 til cpu, jeg kan lage feste til alle socketer.

Geforce ti4200 med tørris/ln2-kjøling

DDR-booster.

ASUS P3P800 SE

300W powersupply

 

Jeg kunne kanskje skaffet tørris også, men det kan bli litt stress med frakting og levrandøren min er ikke veldig pålitlig så det kan bli litt stress. Men om noen i Oslo-området kunne skaffet litt for at vi kunne hatt det litt artig utenfor konkuransen også så hadde det vært kult.

6962031[/snapback]

 

tørris kjøpes på yara, rett ved alnabru.. null problem.

 

personlig kommer jeg ikke til å ha med meg pc eller sitte på "rekkene", men kan alltids stille med noe hw hvis dette er interessant for noen.

 

ting jeg KAN stille med..

 

E6700ES

7950GX2

 

dette er ting jeg evt kan låne bort til dere.. har også en Mach II + tørris rør.

 

BTW; Hæren = Tapere,

 

Mvh Korporal Jensen, Luftforsvaret.

 

:D *litt kødd innad i forsvaret?*

Endret av gmailrocks
Lenke til kommentar
Litt  OT:

Hmm for å gjøre det KLINKENDE KLART!

 

Dere i luftforsvarte går jo med utvaska gamle marine uniformer.

Gutta i grønt trur de er tøffe fordi de ligger ute i kulda.

 

Selv så foretrekker jeg å kose meg med en kald øl på fordekket mens vi griller å ligger til kai i BREST.

6962245[/snapback]

 

hvem går rundt i den nye heli-texen..? Ehhhh.... JO, det er luftforsvaret!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...