SiR0 Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Forrige uke satte vi ny leserrekord, med over 50 000 lesere innom Amobil i løpet av uken. Les mer Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Det er vel ikke stort annet å si enn gratulerer Og det er ikke bare Amobil som er i medvind for tiden. Også søstersiden vår Hardware.no har vokst, og passerte i den samme uken 100 000 lesere. Vi setter stor pris på at så mange ønsker å bruke tjenestene våre, og vil bruke anledningen til å takke leserne våre for tiden dere bruker på Amobil og de andre sidene i HW-nettverket. Gratulerer til hele HW-nettverket forresten De økende besøkstallene gir oss muligheten til å lage bedre sider. Det er ikke mer enn to år siden samtlige av skribentene til Amobil jobbet på hobbybasis. I dag lønner Amobil fem journalister på heltid og fire på frilansbasis, og er Norges desidert største mobilside. Jeg er mildt sagt imponert Lenke til kommentar
Dimanche Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 50 000 lesere er ikke dårlig! Grattis! Men det er jo også fortjent siden amobil er suveren på mobiltester. Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Gratulerer. Amobil er forøvrig en utrolig bra side. En av få sider jeg _må_ besøke hver gang jeg er på nett. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Imponerende at dere har steget så mye. Men det er ikke ufortjent. I det siste har det kommet bedre og bedre artikkler og det frisk designet gjør også at man har lyst til å lese siden. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Gratulerer så kjempemye! Amobil er en side jeg er NØDT til å lese hver dag! Og dette er den eneste mobilsiden jeg egentlig bryr meg om! GRATULERER! Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Nå har ikke Amobil noen seriøs konkurrent i Norge (hva er ITavisen?), men 50.000 er allikevel meget imponerende. Grattis. Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Gratulerer, det er bare å ta av seg hatten! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg