ticsyboy Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Jeg lurer på vilket anti virus Med Firewall som er best! norton er så J**** irriterende fordi at det tar programmer som jeg bruker som f.eks Cain & Abel;) og den blokerer ftp servere når jeg har lastet ned en del:( (buffer owerflood) MVH: TicsyBoy Lenke til kommentar
Patz Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Mine favoritter er NOD32 og Kerio personal firewall. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Da vil jeg anbefale deg kaspersky Security Suite 6.0 Der har du alt. En svært bra antivirus. En konge firewall og i tilleg spam og adawre kontroll uten at den eter ressurser og er plagsom slik norton er. Anbefales! Lenke til kommentar
miCro Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Hvor mye ressurser bruker Kaspersky? Jeg har vurdert å gå over til en alt-i-et pakke, men jeg er ganske usikker på om antivirus delen av Kaspersky og f-secure kan måle seg med NOD32. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Jeg bruker F-Secure Internett Protection 2006, og den har en super antivirus-del.. Den har også innebygget spyware-scan og scanner etter rootkits. Firewallen er bra, og det følger med et bra spam-filter. Lenke til kommentar
espen118 Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Ikke bruk F-Secure, jeg gjore den en gang. Det som er dåligt med det er at den lager branmur på alt, og på min pc avinstalerte den seg automatisk. Men da den avinstalerte seg lå alle branmurene igjen så man kunne ikke bruke pcn, den blokka alt og man kunne ikke skru den av. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Jeg prøver meg på Kaspersky. Hittil virker alt meget bra. Pent og intuitivt brukergrensesnitt, og det virker ikke som det krever allverden med ressurser. Lenke til kommentar
pannelars Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Min favoritt må være Nod32, tar de fleste virus og tar lite av prosessoren. De fleste skjønner noe av dette programmet Lenke til kommentar
miCro Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Trådstarter var ute etter en antivirus med brannmur, og det har ikke NOD32. Lenke til kommentar
pannelars Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Trådstarter var ute etter en antivirus med brannmur, og det har ikke NOD32. 6719292[/snapback] Ah beklager, det så jeg ikke.. Hvis du vil ha et program med brannmur er Fix-it et bra program. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Kasperskyen inneholder også proactive defence, og den synes jeg gjør jobben sin mot farer der det ikke er kommet noen oppdatering til rykende ferske virus. Kasperskyen er vel også den mest delikate innpakninga. Når en ser norton og hvor mye resurser den må ha for å endre noen ressurser så er det ikke rart folk byter. Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Norton er jo egentlig helt greit for den vanlige mann i gata. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Norton er ikke grei for den vanlige mann. Den er det for mye problemer med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå