Gå til innhold

For lange tråder.

Anbefalte innlegg

Hei, en gang for lenge siden la jeg inn et innlegg i en tråd, denne ligger fortsatt øverst på "mine innlegg". Når tråden nå har pasert over 400 sider begynner det å bli litt vanskelig å finne fram i den.

Det dreier seg om Lurer du på hva sangen heter

Jeg syns at tråder som har potensiale til å fortsette i det uendlige burde få si eget underforum.

F.eks. Forum>Kultur>Musikk>Underforumet "Hva heter sangen?"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan man hvis det er tråder som blir for lange bare stenge dem og i siste post lage en link til en ny topic som heter f.eks Lurer du på hva sangen heter 2 der man fortsetter. Sammtidig ser jeg jo at det blir litt dumt å gjøre for tidlig også.

En mulighet som kan hjelpe er å forandre på innstillingene slik at man ser flere innlegg på en side, men da blir jo hver side lenger og hvis det er mye tekst vil det ikke hjelpe noe særlig.

Lenke til kommentar
Hei, en gang for lenge siden la jeg inn et innlegg i en tråd, denne ligger fortsatt øverst på "mine innlegg". Når tråden nå har pasert over 400 sider begynner det å bli litt vanskelig å finne fram i den.

Det dreier seg  om Lurer du på hva sangen heter

Jeg syns at tråder som har potensiale til å fortsette i det uendlige burde få si eget underforum.

F.eks. Forum>Kultur>Musikk>Underforumet "Hva heter sangen?"

6716936[/snapback]

Nå er det stort sett gjengangerne som hjelper til i den tråden og den er et utrolig bra tiltak som forhindrer en drøss med poster. Et eget underforum for slikt virker litt overflødig og tungvint.

Angående å få den ut av "mine innlegg" så vil den forsvinne ut derfra om du ikke poster der på 2 mnd. Om du da ikke forandrer instillingene som er øverst i "mine innlegg".

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...