DJMartin Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Hei, en gang for lenge siden la jeg inn et innlegg i en tråd, denne ligger fortsatt øverst på "mine innlegg". Når tråden nå har pasert over 400 sider begynner det å bli litt vanskelig å finne fram i den. Det dreier seg om Lurer du på hva sangen heter Jeg syns at tråder som har potensiale til å fortsette i det uendlige burde få si eget underforum. F.eks. Forum>Kultur>Musikk>Underforumet "Hva heter sangen?" Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Tenker du da på at det skal være en tråd i den kategorien eller at man skal lage en ny tråd for hver gang? Det ville jo blitt fryktelig mange tråder hvis man skulle lage en ny tråd for hver gang da, nå så er i hvertfall alt sentrert på en plass Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Man kan søke i lange(alle) tråder, IPB har den funksjonen. Lenke til kommentar
pertm Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Kan man hvis det er tråder som blir for lange bare stenge dem og i siste post lage en link til en ny topic som heter f.eks Lurer du på hva sangen heter 2 der man fortsetter. Sammtidig ser jeg jo at det blir litt dumt å gjøre for tidlig også. En mulighet som kan hjelpe er å forandre på innstillingene slik at man ser flere innlegg på en side, men da blir jo hver side lenger og hvis det er mye tekst vil det ikke hjelpe noe særlig. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Jeg synes trådene burde deles opp ved rundt 500 sider, unntak fra dette er vel tråder som "Siste ordet" som jeg føler burde deles ved rundt 5000 sider. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Hei, en gang for lenge siden la jeg inn et innlegg i en tråd, denne ligger fortsatt øverst på "mine innlegg". Når tråden nå har pasert over 400 sider begynner det å bli litt vanskelig å finne fram i den.Det dreier seg om Lurer du på hva sangen heter Jeg syns at tråder som har potensiale til å fortsette i det uendlige burde få si eget underforum. F.eks. Forum>Kultur>Musikk>Underforumet "Hva heter sangen?" 6716936[/snapback] Nå er det stort sett gjengangerne som hjelper til i den tråden og den er et utrolig bra tiltak som forhindrer en drøss med poster. Et eget underforum for slikt virker litt overflødig og tungvint. Angående å få den ut av "mine innlegg" så vil den forsvinne ut derfra om du ikke poster der på 2 mnd. Om du da ikke forandrer instillingene som er øverst i "mine innlegg". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg