Gjest Slettet+432 Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Okei, takk for hjelpa! Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Du er klar over at Akademiet er en privat skole som koster penger, ikke sant? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Du er klar over at Akademiet er en privat skole som koster penger, ikke sant? 6747038[/snapback] Jepp, det er jeg Men kom på noe annet nå; når bør jeg søke? Kan jeg søke før jeg har fått karakterene, og så sende dem etterpå, eller? Lenke til kommentar
Phantomina Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Du er klar over at Akademiet er en privat skole som koster penger, ikke sant? 6747038[/snapback] Jepp, det er jeg Men kom på noe annet nå; når bør jeg søke? Kan jeg søke før jeg har fått karakterene, og så sende dem etterpå, eller? 6757655[/snapback] Du finner egentlig all informasjonen du trenger på hjemmesiden deres. Men for å være på den sikre siden, kunne du jo bare ringt å hørt når folk flest pleier å sende inn søknadskjemaer og karakterer... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 ey, enda en ting; finner ikke ut om jeg må ha tysk/fransk når jeg går medier og komm., noen som vet det? Lenke til kommentar
Rullestein Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 BHG (Bergen Handelsgymnasium), Etne, Garnes, Laksevåg, Odda, Stord, Voss, Årstad og Akademiet er de skolene i Hordaland som tilbyr Media og kommunikasjon. Snittet for å komme inn på de sentrale skolene i Bergensområdet har jeg hørt er forholdsvis høyt (via jungeltelegrafen), så du får stå på dette året. Ellers kan det være lurt å ta en titt på www.vilbli.no for informasjon om videregående utdanning. Der kan du se hva slags programområder de ulike skolene tilbyr. Jeg tror ikke du trenger B- eller C-språk hvis du ikke går på noe som gir generell studiekompetanse.. Men er ikke helt sikker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå