proppen2 Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 Kjoepte TimeSplitters 2 i gaar. Meget bra. Anbefales, men det virket vanskelig. Har nettopp kjoept X-Box saa det kan vare at jeg er uvant med styringen....Er det noen andre som har proevd det ? Lenke til kommentar
Nighte Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 venter til det er ute på gamecube. Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 Har ikke prøvd det, men jeg vurderer kjøp... Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 jeg har timesplitters 1, spillet er veldig vanskelig og det synes jeg er bra, hver fredag møtes jeg og noen andre så spiller vi det på 4 player og det er veldig gøy :smile: jeg skal kjøpe meg 2'eren snart, jeg har hørt det er litt lettere enn 1'eren, er det det? jeg mener challengene skal være slik at du konkurerer med venner om å klare flest og briefe med nytt våpen som brick eller nye charactere og slik, og da skal det jo være litt vanskelig. Lenke til kommentar
proppen2 Skrevet 24. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2002 Har ikke provd TS1. Spilte pa arkade-normal, og det ble ganske vanskelig etterhvert. Har bare spilt de i en dag da, og har aldri provd X-Box foer saa.... Lenke til kommentar
Melbert Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 Gleder meg extremt til jeg skaffer meg penger til å kjøpe det. Spillet sparker seriøst rompeballe. Lenke til kommentar
The man! Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 har akkurat bestillt det og colin mcrally3 fra amazon. det bør bare være bra. Lenke til kommentar
mah Skrevet 26. oktober 2002 Del Skrevet 26. oktober 2002 skal kjøpe det til gamecube. genialt masse multiplayer-options, og fin map-maker så en kan lage egne brett. er sååå morsomt med gode FPS som man kan spille co-operative på single-player. Lenke til kommentar
o0Hawk0o Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 Har spillet...... veldig kult,egentlig et av de beste fps jeg har spillt. Men synd at det ikke ble noe internett Lenke til kommentar
harrall Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Har spillet......veldig kult,egentlig et av de beste fps jeg har spillt. Men synd at det ikke ble noe internett Hei hei hei!! Det går faktisk å spille TS2 over nettet. Jeg har prøvd å finne noen å teste det med, er det noen som har lyst? her ser du hvordan man gjør det: Klikk her. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Skjønner meg ikke på gamer.no, når man lager nye poster blir man hele tiden påminnet om forumets søkefunksjon, men så når noen faktisk benytter seg av den og poster i en gammel post, så får man følgende beskjed: "ikke post i 1 år gamle poster, tråden stenges." Logikk? Lenke til kommentar
TST Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Skjønner meg ikke på gamer.no, når man lager nye poster blir man hele tiden påminnet om forumets søkefunksjon, men så når noen faktisk benytter seg av den og poster i en gammel post, så får man følgende beskjed: "ikke post i 1 år gamle poster, tråden stenges." Logikk? Jeg regner med du referer til den andre TimeSplitters-tråden. Av og til kommer det til nye brukere som søker på et bestemt tema, for å svare på alle poster som eksisterer rundt det. Uansett hvor gamle de er. Hensikt: Stort sett kun for å få opp postantallet helt i starten. Slikt slår vi ned på. Det så umiddelbart ut som det var hensikten her også ettersom harralls første 8 poster kun befant seg i gamle TS2-tråder, men det var ikke så ille som det først så ut til. Rettet opp nå. Skal ikke skje igjen. Beklager. Lenke til kommentar
Duckhunter Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Ja, jeg har spillet, og må si at jeg var litt skuffet over det. Mulig du er uvant til XBox xontrolleren, men det er veldig vaskelig å styre på et normalt vis i dette spillet... Må jo nesten sikte og skyte på feelingen, ikke noe presisjonsspill dette nei! Men tross alt har jeg brukt noen timer på det, og som nevnt før så er jo multiplayer delen veldig bra. Lenke til kommentar
sig_1612 Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 venter til det er ute på gamecube. korr treig i håve e du? ts2 har vore ude på gc i snart et år Lenke til kommentar
Our_Kid_X Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Kaste stein i glasshus *tralallala* Lenke til kommentar
eivi Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Jeg har det på PS2 det er konge! Multiplayerdelen er dødskul. Lenke til kommentar
BzWarm Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 venter til det er ute på gamecube. korr treig i håve e du? ts2 har vore ude på gc i snart et år Vel, hvor treig er du? Se litt nærmere på datoen, er nemlig et år siden det blei posta Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 hehe, det som er så trasig er at stig aldri kommer til å svare i denne posten igjen men går å håper på en Time Splitters 3 med like artig single player historie, og full xbox live support. og musikk themet til ville vesten i TS2 var for genialt :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå