Gå til innhold

TimeSplitters 2

proppen2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg har timesplitters 1, spillet er veldig vanskelig og det synes jeg er bra, hver fredag møtes jeg og noen andre så spiller vi det på 4 player og det er veldig gøy :smile:

jeg skal kjøpe meg 2'eren snart, jeg har hørt det er litt lettere enn 1'eren, er det det? jeg mener challengene skal være slik at du konkurerer med venner om å klare flest og briefe med nytt våpen som brick eller nye charactere og slik, og da skal det jo være litt vanskelig.

Lenke til kommentar
  • 11 måneder senere...

Skjønner meg ikke på gamer.no, når man lager nye poster blir man hele tiden påminnet om forumets søkefunksjon, men så når noen faktisk benytter seg av den og poster i en gammel post, så får man følgende beskjed: "ikke post i 1 år gamle poster, tråden stenges." Logikk?

Lenke til kommentar
Skjønner meg ikke på gamer.no, når man lager nye poster blir man hele tiden påminnet om forumets søkefunksjon, men så når noen faktisk benytter seg av den og poster i en gammel post, så får man følgende beskjed: "ikke post i 1 år gamle poster, tråden stenges." Logikk?

Jeg regner med du referer til den andre TimeSplitters-tråden. Av og til kommer det til nye brukere som søker på et bestemt tema, for å svare på alle poster som eksisterer rundt det. Uansett hvor gamle de er. Hensikt: Stort sett kun for å få opp postantallet helt i starten. Slikt slår vi ned på.

Det så umiddelbart ut som det var hensikten her også ettersom harralls første 8 poster kun befant seg i gamle TS2-tråder, men det var ikke så ille som det først så ut til. Rettet opp nå. Skal ikke skje igjen. Beklager.

Lenke til kommentar

Ja, jeg har spillet, og må si at jeg var litt skuffet over det. Mulig du er uvant til XBox xontrolleren, men det er veldig vaskelig å styre på et normalt vis i dette spillet... Må jo nesten sikte og skyte på feelingen, ikke noe presisjonsspill dette nei! Men tross alt har jeg brukt noen timer på det, og som nevnt før så er jo multiplayer delen veldig bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...