Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Svart skjerm ved oppstart, kommer ikke signal

Anbefalte innlegg

Har skrivet et inlegg her alerede om at Pcn min er ødlagt av vista, men så fant jeg drivere til vista å skulle instalere vista på nytt (beta 2) da jeg startet pc'n ble skjermen svart å forble svart, noe som ikke har skjedd før, vet noe hva dette kommer av?? :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Sjekk at alt i pcen sitter godt og er koblet riktig. Sjekk at alle kabler er satt i.

Om det ikke hjelper så forsøk clear cmos. Det kan du gjøre ved å ta ut batteriet på hovedkortet i cirka 10 sekund før du setter det inn igjen mens pcen er avslått og strømkablen ute.

Hilsen,

efikkan.

Lenke til kommentar
Hei!

Sjekk at alt i pcen sitter godt og er koblet riktig. Sjekk at alle kabler er satt i.

Om det ikke hjelper så forsøk clear cmos. Det kan du gjøre ved å ta ut batteriet på hovedkortet i cirka 10 sekund før du setter det inn igjen mens pcen er avslått og strømkablen ute.

Hilsen,

efikkan.

6720718[/snapback]

hvor finner jeg batteriet? har et lignenede problem, når jeg starter pcen begynner viftene og hardisken. det kommer ingen "biip" og skermbilde kommer ikke.

Lenke til kommentar
Hei!

Hilsen,

efikkan.

6720718[/snapback]

hvor finner jeg batteriet? har et lignenede problem, når jeg starter pcen begynner viftene og hardisken. det kommer ingen "biip" og skermbilde kommer ikke.

6723599[/snapback]

Se etter noe sånt på hovedkortet: battery9ul.jpg
Lenke til kommentar

Hadde samme problem ved at alt såg ut til å virke, men skjermen var blank. Da var det rammen som var problemet. Hadde 6400. Byttet til 4200 og da virket det. Har forstått det slik at det er et vanlig problem med ocz 6400 og hovedkort som ikke er oppdaterte.

Lenke til kommentar

har MSI K8N Neo4 Platinum hovedkort

og 1,2 GB ram PC 3200... hadde problem med ramen jeg oxo.. tok ut ene brikka. da funka allt fett. men det skjer ikke noe nå. men bygde akuratt en pc for en kompiss samme skjedde ikke signal ved oppstart :S

ingen av hos har midlertidig OS på datan

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
har MSI K8N Neo4 Platinum hovedkort

og 1,2 GB ram PC 3200... hadde problem med ramen jeg oxo.. tok ut ene brikka. da funka allt fett. men det skjer ikke noe nå. men bygde akuratt en pc for en kompiss samme skjedde ikke signal ved oppstart :S

ingen av hos har midlertidig OS på datan

6769561[/snapback]

det er skjermkortet som gjør det der, har samma problem med mitt 6800 skjermkort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...