Gå til innhold

Valg av ny mobitelefon!

Anbefalte innlegg

Jeg er på utkikk etter en ny mobil. Jeg stiller noen grav til telefonene. Noen som kan hjelpe meg å finne en passende telefon?

Merke: Helst nokia, men er villig til å ta noen annet (bare ikke Sony Ericsson)

Pris: Rundt 3000-5000 kr

Kamera: minimum 3 mega pixler, og mulighet for 3G, alså to kameraer.

Internett: GPRS, helst Wlan, men det får uten!

Størrelse: Hels ikke så alfor stor og tjukk!

Skjerm: Stor og bra, med mange farger!

Symbian telefon!

3G!!

Mulighet for minnekort!

(hvis du har et forslag hadde det vært fint om du skrev litt om telefonene så jeg slipper å bruke masse tid på det.!)

Hilsen:

Lasse09

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

N73 eller N80.

Begge har alt du spurte etter. 3,2MP kamera, 3G, EDGE, GPRS, nyeste versjon av Symbian osv.

Forskjellen er bare at N73 har litt bedre kamera og autofokus, samt større skjerm (men lavere oppløsning). Den mangler WLAN, noe som N80 har. N80 har også mindre skjerm, men med høyere oppløsning.

Utenom det er de ganske så like.

Lenke til kommentar
N73 eller N80.

Begge har alt du spurte etter. 3,2MP kamera, 3G, EDGE, GPRS, nyeste versjon av Symbian osv.

Forskjellen er bare at N73 har litt bedre kamera og autofokus, samt større skjerm (men lavere oppløsning). Den mangler WLAN, noe som N80 har. N80 har også mindre skjerm, men med høyere oppløsning.

Utenom det er de ganske så like.

6718249[/snapback]

Takk for fint svar! bare et spørsmål: kan man legge inn programmer på N73 og N80? Programmer som word, msn osv..?

Lenke til kommentar

Ja da det går fint. Symbian sørger for at man kan installere både java og s60 programmer. Word ligger på telefonen fra før (men man kan ikke redigere dokumenter), MSN kan lastes ned og fungerer utmerket. Bruker det selv på min N80.

Det eneste du må passe på er at gamle s60 programmer for eldre telefoner ikke fungerer. Du må ha programmer utviklet for s60 3rd edition.

Lenke til kommentar

Heei

Idag har jeg tenkt å dra bort til Siba og kjøpe Nokia N80 for 5490 kr. Eller kanskje med Youngtalk abbonement for 3000 kr eller no.

Spørsmålet mitt er da, vet dere om noen andre butikker (ikke nettbutikker) hvor jeg kan få kjøpt N80 billigere enn det den er nå på Siba?

Takker for alle svar

Endret av Ajju_bhai
Lenke til kommentar
Heei

Idag har jeg tenkt å dra bort til Siba og kjøpe Nokia N80 for 5490 kr. Eller kanskje med Youngtalk abbonement for 3000 kr eller no.

Spørsmålet mitt er da, vet dere om noen andre butikker (ikke nettbutikker) hvor jeg kan få kjøpt N80 billigere enn det den er nå på Siba?

Takker for alle svar

6735021[/snapback]

Den er vel et par hundrelapper billigere hos Elprice.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...