Papillon Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 A Tale Of Two Sisters (koreansk) 6956385[/snapback] Trodde jeg var blitt herdet, men da jeg så denne holdt jeg på å hoppe ut av mitt gode skinn. Det meste klaffer i denne flotte koreanske grøsseren, men den er i overkant skummel. Lenke til kommentar
Panic Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) The Texas Chainsaw Massacre (74-versjonen)Ringu (originalen) Stephen King's IT Zombie Flesh Eaters Open Water (tipper det er første gang noen ser den anbefalt her inne ^^) 6718597[/snapback] takker igjen så meget for svar hehe ville bare komentere Open Water . . takk for tipset=) men d er den VÆRSTE ''skrekkfilmen jeg har sett nooooensinne helt OK scener i starten, men restn var som en dokumentar, LOL! 6956088[/snapback] Open Water er definitivt den filmen jeg har blitt mest skuffet over! Bare en dårlig blanding av Haisommer og Blair Witch filming! Sluttpartiet var det eneste som var ok, men nei, denne filmen vil jeg helst bare glemme! Endret 3. oktober 2006 av Mobilfriken Lenke til kommentar
Bilge^^ Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2006 The Texas Chainsaw Massacre (74-versjonen)Ringu (originalen) Stephen King's IT Zombie Flesh Eaters Open Water (tipper det er første gang noen ser den anbefalt her inne ^^) 6718597[/snapback] takker igjen så meget for svar hehe ville bare komentere Open Water . . takk for tipset=) men d er den VÆRSTE ''skrekkfilmen jeg har sett nooooensinne helt OK scener i starten, men restn var som en dokumentar, LOL! 6956088[/snapback] Open Water er definitivt den filmen jeg har blitt mest skuffet over! Bare en dårlig blanding av Haisommer og Blair Witch filming! Sluttpartiet var det eneste som var ok, men nei, denne filmen vil jeg helst bare glemme! 6989194[/snapback] hehe, kan ikke bli mer enig:P husket vi skulle leie film en lørdagskveld åsså var alle så enige om at d ville bli den værste skrekkfilm opplevelsen liksom.. men den gang ei.. tidenes skuffelse! xD Lenke til kommentar
Montag Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Kan anbefale Honogurai mizu no soko kara AKA. Dark Water. Hold deg for all del unna den amerikanske remaken; den når ikke originalen til knehasene engang. Lenke til kommentar
Bilge^^ Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2006 Kan anbefale Honogurai mizu no soko kara AKA. Dark Water. Hold deg for all del unna den amerikanske remaken; den når ikke originalen til knehasene engang. 6992156[/snapback] hehe:p oki thx Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 (endret) Haute Tension (2003) (Skamtøff..! og litt skummel..) 6962956[/snapback] Henger meg på denne. Noe av det bedre jeg har sett i genren. For nostalgikere vil jeg anbefale Noferatu: eine Symphonie des Grauens. Et mesterverk. Endret 4. oktober 2006 av StaBBer Lenke til kommentar
Bilge^^ Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 Haute Tension (2003) (Skamtøff..! og litt skummel..) 6962956[/snapback] Henger meg på denne. Noe av det bedre jeg har sett i genren. For nostalgikere vil jeg anbefale Noferatu: eine Symphonie des Grauens. Et mesterverk. 7002732[/snapback] Lenke til kommentar
Bilge^^ Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2006 btw noen som har sett fritt vilt eller? att d faktisk går ann, en super skrekk film! Lenke til kommentar
Panic Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 den skal sees ganske snart ja! gleder meg! Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 btw noen som har sett fritt vilt eller? att d faktisk går ann, en super skrekk film! 7131446[/snapback] Motorsagmasakeren går ut på akkurat det samme så og si... Den er bedre Lenke til kommentar
Bilge^^ Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2006 btw noen som har sett fritt vilt eller? att d faktisk går ann, en super skrekk film! 7131446[/snapback] Motorsagmasakeren går ut på akkurat det samme så og si... Den er bedre 7133701[/snapback] ja! den lignet kanskje litt med tanke på prinsippet;) men for å være norsk så er d jo ingenting å klage på filmen da! å det helt helt siste på filmen da d spilte turboneger med ''all my friends are dead'' var jo bare genialt! kanskje litt oppbrukt men.. alikavel Lenke til kommentar
hdanielsen64 Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 The Shining (nei jeg tenker ikke på filmen til Jack Nicholsen) 6718657[/snapback] Hvilken film tenker du på da? 6718690[/snapback] Serien? 6718714[/snapback] Den utfattelig dårlige serien, som faktisk likner på det makkverket av en bok som Stephen King har skrevet? Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Noen som har sett Dead Bird? En i klassen snakket om at den er dritskummelt, men har ikke hørt så mye om den. Er den virkelig så skummel som han skal ha det til, eller? Lenke til kommentar
Namek Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Hostel Saw The texas chainsaw masacre Blair witch Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Saw filmene er absolutt til å anbefale. Lenke til kommentar
TomJ Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Misery med James Caan, basert på boka av Stephen King er til tider jævli skummel. Nevner bare slegge-scenen jeg.... ouch! Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 (endret) Noen som har sett Dead Bird? En i klassen snakket om at den er dritskummelt, men har ikke hørt så mye om den. Er den virkelig så skummel som han skal ha det til, eller? 8056461[/snapback] Tja, filmen synes ikke jeg var så god, men synes den var litt skummel. Du vil nok skvette litt av og til. Litt ekkel var den også. Endret 2. mars 2007 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 - Saw 1, 2 og 3. - Bad Taste - Braindead - The Texas Chainsaw Massacre - Cry wolf Alle disse er gode(og noen er litt komiske; Bad taste og Braindead). Lenke til kommentar
AlexGM Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 IT er jo et must Det er etter min mening tidenes beste grøsser Men det har vel med at jeg så den når jeg var 9-10 år gammel og fikk faen ikke sove den uken Skikkelig kose film det altså Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå