Gå til innhold

tips til bra grøsser?


Bilge^^

Anbefalte innlegg

Disse er fine favoritter, selv om de er blitt nevnt tidligere.

 

Klassikere:

- The Thing

- Alien

- Halloween

- The Shining

Andre fine:

- The Fly (Kanskje ikke en grøsser, men fin)

- Poltergeist (Den har "the Spielberg-touch")

Zombie-morro:

- Day of the Dead

- Dawn of the Dead

Annet tull:

- The Hills Has Eyes (Jeg syntes den var skummel)

- Slither (En hyllest til gode gamle grøsserne)

- Scream 2 (Den er ikke mye skummel, men faktisk morsom)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Eneste brae skrekkfilmen jeg har sett er Motorsagmassakeren (The Texas Chainsaw Massacre). Resten er rett og slett elendige filmer, men du skvetter jo kanskje litt hvis det er det som er meninga.

8077476[/snapback]

 

Det er den oppfatninga jeg har av de fleste skrekkfilmer jeg har sett også. Men The Shining, er jo en kjempefilm, selv om jeg aldri har ment at det var en skrekkfilm.

 

Saw1, Saw2 og Saw3 er også kjempebra filmer, men igjen, har jeg aldrig sett på dem som skrekkfilmer (av en eller annen merkelig grunn).

Lenke til kommentar
Eneste brae skrekkfilmen jeg har sett er Motorsagmassakeren (The Texas Chainsaw Massacre). Resten er rett og slett elendige filmer, men du skvetter jo kanskje litt hvis det er det som er meninga.

8077476[/snapback]

 

Det er den oppfatninga jeg har av de fleste skrekkfilmer jeg har sett også. Men The Shining, er jo en kjempefilm, selv om jeg aldri har ment at det var en skrekkfilm.

 

Saw1, Saw2 og Saw3 er også kjempebra filmer, men igjen, har jeg aldrig sett på dem som skrekkfilmer (av en eller annen merkelig grunn).

8095988[/snapback]

er enig med deg om saw, for meg er en skrekkfilm eller en grøsser først og fremst noe som omhandler det overnaturlige o.l.

Lenke til kommentar
Eneste brae skrekkfilmen jeg har sett er Motorsagmassakeren (The Texas Chainsaw Massacre). Resten er rett og slett elendige filmer, men du skvetter jo kanskje litt hvis det er det som er meninga.

8077476[/snapback]

 

Det er den oppfatninga jeg har av de fleste skrekkfilmer jeg har sett også. Men The Shining, er jo en kjempefilm, selv om jeg aldri har ment at det var en skrekkfilm.

 

Saw1, Saw2 og Saw3 er også kjempebra filmer, men igjen, har jeg aldrig sett på dem som skrekkfilmer (av en eller annen merkelig grunn).

8095988[/snapback]

er enig med deg om saw, for meg er en skrekkfilm eller en grøsser først og fremst noe som omhandler det overnaturlige o.l.

8116448[/snapback]

 

Jeg synes ikke noen av SAW filmene var noe spesielt skumle. Tror kanskje jeg skvatt litt, men det gjør jeg jo av komifilmer også. Grunnen til at jeg liker dem så godt, er at de er så utspekulert jævlige. Derfor jeg ble fenget av ena. Som jeg for øvrig synes er best.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...