yngvej Skrevet 12. desember 2001 Del Skrevet 12. desember 2001 Er det noen som vet hvor man får fatt i en svart CD / DVD spiller. Det ser så dumt ut med svart kabinett og så en lys grå CD spiller. Yngve Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 12. desember 2001 Del Skrevet 12. desember 2001 Databutikken selger ihvertfall sort front til Teac CD-ROMen de har, men hvorfor tar du ikke bare av fronten og lakker den selv? Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 12. desember 2001 Del Skrevet 12. desember 2001 Det går veldig bra ann å lakke den sjølv..:wink: Lenke til kommentar
zemtex Skrevet 12. desember 2001 Del Skrevet 12. desember 2001 Det går fint å lakkere seg, jeg vet... Så lenge man finner rett farge. Bare plukk av fronten på cd-rom- disk.stj. og matt dem litt ned og rens..(få vekk fett og smuss) Lakker! Lenke til kommentar
yngvej Skrevet 14. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2001 Takker. Prøver med spraylakk, får håpe jeg ikke får støv inni spilleren. Ettersom det er en TRAY modell så vil jeg ikke prøve for hardt å få av skuffen, får maskere godt. Yngve Lenke til kommentar
Clupus Skrevet 14. desember 2001 Del Skrevet 14. desember 2001 Noooooooooooooooooo _IKKJE_ mal dekselet når det står på spelaren... Start maskinen, trykk på eject, skru av.. Trekk av (opp) dekselet på sjølve Trayen (berre sjå deg for og bruk hodet) Ta av frontdekselet på spelaren, press inn dei "mothakene" som held det på plass, og skyvv dekselet ut.. Blei ikkje så altfor bra forklaring, men viss du får av dekselet på Trayen klare du sikkert å få av resten og :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå