suppe500 Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Hei! Jeg har nå motatt 2 Speedtouch 546i, og begge har vært defekte. Det virker som de blir overopphetet. De blir i hvertfall veldig varme og hvis du da skrur dem av, nekter de og komme opp igjen. Dette gjelder begge routerne. Noen som har hatt lignende problemer? Har snakka med NGT kundeservice, som sier de skal sende en ZyXel. Er det noen som kan fortelle meg hva jeg har i vente? Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Hei!Jeg har nå motatt 2 Speedtouch 546i, og begge har vært defekte. Det virker som de blir overopphetet. De blir i hvertfall veldig varme og hvis du da skrur dem av, nekter de og komme opp igjen. Dette gjelder begge routerne. Noen som har hatt lignende problemer? Har snakka med NGT kundeservice, som sier de skal sende en ZyXel. Er det noen som kan fortelle meg hva jeg har i vente? 6716499[/snapback] Zyxel 660 er forsovidt en ok ruter. Jeg liker thompson ruterene generellt sett bedre dog. Veldig merkelig at du skulle få 2 defekte på rad *klø seg i hodet* Det eneste som er å utsette på zyxelen er vel kanskje mangel av et webgrensesnitt (du må gjøre ting som NATing via telnet). Ellers så gjør den forsovidt jobben sin som den skal utifra min erfaring -Stigma Lenke til kommentar
mar Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Hei!Jeg har nå motatt 2 Speedtouch 546i, og begge har vært defekte. Det virker som de blir overopphetet. De blir i hvertfall veldig varme og hvis du da skrur dem av, nekter de og komme opp igjen. Dette gjelder begge routerne. Noen som har hatt lignende problemer? Har snakka med NGT kundeservice, som sier de skal sende en ZyXel. Er det noen som kan fortelle meg hva jeg har i vente? 6716499[/snapback] Zyxel 660 er forsovidt en ok ruter. Jeg liker thompson ruterene generellt sett bedre dog. Veldig merkelig at du skulle få 2 defekte på rad *klø seg i hodet* Det eneste som er å utsette på zyxelen er vel kanskje mangel av et webgrensesnitt (du må gjøre ting som NATing via telnet). Ellers så gjør den forsovidt jobben sin som den skal utifra min erfaring -Stigma 6716569[/snapback] Er webgrensesnittet på Zyxel ruteren. http://10.0.0.1:31337 der kan du blant annet "natte". Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Hei!Jeg har nå motatt 2 Speedtouch 546i, og begge har vært defekte. Det virker som de blir overopphetet. De blir i hvertfall veldig varme og hvis du da skrur dem av, nekter de og komme opp igjen. Dette gjelder begge routerne. Noen som har hatt lignende problemer? Har snakka med NGT kundeservice, som sier de skal sende en ZyXel. Er det noen som kan fortelle meg hva jeg har i vente? 6716499[/snapback] Zyxel 660 er forsovidt en ok ruter. Jeg liker thompson ruterene generellt sett bedre dog. Veldig merkelig at du skulle få 2 defekte på rad *klø seg i hodet* Det eneste som er å utsette på zyxelen er vel kanskje mangel av et webgrensesnitt (du må gjøre ting som NATing via telnet). Ellers så gjør den forsovidt jobben sin som den skal utifra min erfaring -Stigma 6716569[/snapback] Er webgrensesnittet på Zyxel ruteren. http://10.0.0.1:31337 der kan du blant annet "natte". 6716631[/snapback] Jeg legger meg flat. Lurer litt på hvor hodet mitt var når jeg skrev innlegget over, for dette visste jeg jo egentlig. Det må være siden det var lenge siden jeg siste brukte en 660 -Stigma Lenke til kommentar
expose2k Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Hadde først 2 stk zyxel routere. Var ikke fornøyd med disse. Så fort det blir litt mye belastning på linja (særlig med torrents) restartet den seg. NGT support sa de har hatt en masse problemer med disse. Så de sendte med en speedtouch med wifi. Den har fungert greit. Men jeg savner den gode gamle netopia'n *elsk* Lenke til kommentar
WhiteFire Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Har hatt samme erfaring med Zyxel router. Bare trøbbel straks den blir litt belastet. Lenke til kommentar
suppe500 Skrevet 21. august 2006 Forfatter Del Skrevet 21. august 2006 Takk for infoen! Har snakka med NGT nå nettopp, og de sa at routeren kommer en gang i neste uke, så får se da. *Venter i spenning* Lenke til kommentar
suppe500 Skrevet 24. august 2006 Forfatter Del Skrevet 24. august 2006 Ja... Der var ZyXel'en kommet da... Har ikke støtt på noen store problemer ennå, men stusset litt da jeg kom til naten... Går det bare an å legge til et begrenset antal oppføringer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå