Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Ny CD/MP3-spiller til Citroën ZX

Pug

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har nettopp fått en Citroën ZX 98-modell av bestefaren min i bursdagsgave ( :wow: ), og er utrolig fornøyd med den fram til nå :) Eneste som irriterer meg litt er at den ikke har CD-spiller, bare en kasettspiller.

Så jeg tenkte å sjekke mulighetene for å bytte ut den kasettspilleren med en CD-spiller, helst en spiller som jeg kan koble MP3-spilleren min til (en Creative Vision:M). Den kan kobles til TV og stereo hjemme vha. phono-kabler (og evt. en videokabel til TV), og jeg håper at det finnes rimelige CD/MP3-spillere som har mulighet til å koble til phonokabler.

Så jeg lurer altså på om noen kan anbefale en billig CD-spiller med muligheter for å koble til MP3-spiller vha. phono-kabler.

Forresten, jeg har null peiling på bilstereo, og jeg har ingen planer om å bytte ut standardhøytalerne med noen skikkelige høytalere (har ikke noe behov for massive høytalere og en monster-sub som tar opp hele bagasjerommet). Vet ikke om det spiller noen rolle for hvilke CD-spillere jeg bør vurdere?

Også lurer jeg i tillegg på om det er standardmål på alle bilstereoer, uavhengig av bilmerke/modell og slikt? Hvordan kan jeg vite at spilleren jeg evt. kjøper vil passe inn i bilen min, og hvordan kobler jeg den til? Det er vel en stor mengde kabler bakpå kasettspilleren som allerede står i?

Håper noen kan hjelpe meg :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...