Pug Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Hei. Jeg har nettopp fått en Citroën ZX 98-modell av bestefaren min i bursdagsgave ( ), og er utrolig fornøyd med den fram til nå Eneste som irriterer meg litt er at den ikke har CD-spiller, bare en kasettspiller. Så jeg tenkte å sjekke mulighetene for å bytte ut den kasettspilleren med en CD-spiller, helst en spiller som jeg kan koble MP3-spilleren min til (en Creative Vision:M). Den kan kobles til TV og stereo hjemme vha. phono-kabler (og evt. en videokabel til TV), og jeg håper at det finnes rimelige CD/MP3-spillere som har mulighet til å koble til phonokabler. Så jeg lurer altså på om noen kan anbefale en billig CD-spiller med muligheter for å koble til MP3-spiller vha. phono-kabler. Forresten, jeg har null peiling på bilstereo, og jeg har ingen planer om å bytte ut standardhøytalerne med noen skikkelige høytalere (har ikke noe behov for massive høytalere og en monster-sub som tar opp hele bagasjerommet). Vet ikke om det spiller noen rolle for hvilke CD-spillere jeg bør vurdere? Også lurer jeg i tillegg på om det er standardmål på alle bilstereoer, uavhengig av bilmerke/modell og slikt? Hvordan kan jeg vite at spilleren jeg evt. kjøper vil passe inn i bilen min, og hvordan kobler jeg den til? Det er vel en stor mengde kabler bakpå kasettspilleren som allerede står i? Håper noen kan hjelpe meg Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 du kan alltids sette inn cd-spiller, men det kan da hende at du må en overgangskabel som du kan sikkert kjøpe torshov eller radio/cdspiller butikk. her har du en nettside som du kan ta en kikk på: http://www.bilradiospes.no/ eller din nærmeste torshov, eller bil/radio butikk! Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Her har du en spiller som har AUX inngang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå