Zeorsd Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 (endret) Her er mitt lille problem: Det har skjeed noe rart med Pc'en. I dag merket jeg at den plutselig gikk mye tregere under "oppstart" av et spill. Etter hvert merket jeg at de fleste programmer brukte lang tid på å srate opp og laste inn. Når de er i gang fungerer de imdlertid bra. Jeg har gjort en del restartinger av Pc'en, og jeg får nå en "bar" før selve windows loading skjermen kommer opp (Om det gir noen mening) Jeg mstenker det kanskje er noe galt med harddisken, det kom også noen "hakkelyder" som jeg ikke har hørt før. De var midlertid ikke noe spesielt tydelige, så det er vanskelig å si. Om noen har noen ideer hadde det var kjepeflott. Takk for all hjelp på forhånd EDIT: Kan også nevne at Pc'en er bærbar og ca 2 år gammel. Endret 21. august 2006 av theWWW Lenke til kommentar
AndyBroke Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Du kan prøve å defragmentere harddisken og ta en diskopprydding. Hvis ikke det hjelper bør du søke etter virus og spyware. For å defragmentere harddisken høyreklikker du på harddisken i min datamaskin og trykker på egenskaper. deretter går du på verktøy og trykker på defragmenter. hvis du ikke har et virusprogram anbefaler jeg Antivir antivirus. Du bør også laste ned Adaware Lenke til kommentar
Zeorsd Skrevet 21. august 2006 Forfatter Del Skrevet 21. august 2006 sigh Prøvde en del av de foreslåtte tingene, men tog en paue og slo av maksinen. Gjennom hele dagen var det blitt treigere og treogere, og når jeg slo den på virka HD'en helt død. Jeg for også kun opp meldigen "Opperating System not found" Ser ille ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå