EviLEddiE Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 Så dette på Warp2Search. Ingen rapporter om spesiell ytelsesforbedring ennå, men ifølge forumet på Warp2Search sies det at utseendet på driverens kontrollpanel er noe forandret. Man har en felles Fast-Blend-Quality "slider" for innstillingene som påvirker både OGL og D3D. Det samme med FSAA. Direkte linker for 2k/XP-versjoner: HTTP 1 FTP 1 HTTP 2 FTP 2. Gidder ikke å ta med linkene til NT4-driveren, da "ingen" bruker dette OSet lengre. Dessverre, Win9x/ME-folk, ingen 41.03 for dere...ennå. Les mer her. Lenke til kommentar
erre Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 Eller gå til http://www.guru3d.com/files/detonator/ Lenke til kommentar
erre Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 Eller gå til http://www.guru3d.com/files/detonator/ Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 24. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2002 Vel, har nå lastet ned 41.03, og som vanlig tok jeg en kikk på nv4_disp.inf-fila for å se etter endringer. Og det fant jeg: NVIDIA har nok en gang endret måten oppløsninger/fargedybde/frekvenser implemeteres på. Før hadde man 1 linje med innstillinger for hver GPU, men nå er det visst 1 "felles innstilling" for alle GPUer (dvs. ingen "NVXX_Modes_Delta" lenger (der XX angir GPU-type, f.eks 25 for GF4), men bare "NV_Modes"). Dette vil si at alle refresh-fix verktøy laget for 40.xx IKKE lengre vil fungere. Det skal imidlertid sies at det finnes en reffix i selve kontrollpanelet for driverne, men det er usikkert om det gjelder både D3D/OpenGL eller bare D3D. Uansett, tror jeg venter med å installere disse driverne til jeg har hørt flere tilbakemeldinger fra f.eks Guru3D og Warp2Search. Lenke til kommentar
bel Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 Ingen problemer med driverne så langt og reforce fungerer :smile: Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 25. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2002 Har nå installert 41.03. Det viser seg at det fremdeles kun er i D3D det lar seg gjøre å overstyre oppfriskningshastigheten. Og som sagt er systemet for denne endret i 41.03. Men dette fikser RefreshForce, som mange andre her på forumet anbefaler. Det lag-problemene jeg hadde med Unreal Tournament 2003 er borte, og enkelte "glitches" i enkelte andre spill er nå borte. Skal nå teste ut 3DMark 2001 SE. Fikk 148fps i Q3A (1024x768x32, Quincunx AA, 8x Aniso). EDIT: 11988 3DMarks. Men med tanke på at 41.03 fikset de feilene nevnt ovenfor, tar jeg ikke dette så tungt. Jeg lar 3DMark få være 3DMark. [ Denne Melding var redigert av: EviLEddiE på 2002-10-25 23:05 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå