EldarH Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Driver endelig å oppfyller min drøm. Har fått mine felger og stylingen, senkesettet og venter bare på effektannlegget. Men har støtt på et lite problem jeg trenger hjelp til. Har bestilt å fått ST2 grillen, og den viser seg å ikke være helt plugg&play. Den "tappen" som kommer ut av grillen når man popper panseret, pluggen man dra opp for å åpne panseret, passer ikke inn i grillen. I Orginalgrillen er det er firkantet hull den kommer ut av. Har sett biler som har denne grillen påmontert så d må være en løsning på det. Er det noen her som har noen peiling på dette, eller vet om hvem man bør kontakte for å finne en løsning på problemet? Det er ikke mulig å skjere ut et hull heller da man må kutte opp ene rillen og grillen da ikke vil holde sammen. Lenke til kommentar
EldarH Skrevet 21. august 2006 Forfatter Del Skrevet 21. august 2006 Nei, det er ferre riller. Det er kanten rundt og 2 riller. Så til sammen blir d 3 hull langsgående. Skal prøve å poste bilde. Vist jeg får d til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå