TST Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Er det noe rundt HW-LAN du ikke har fått svar på? Nå har du mulighet til å stille dine egne spørsmål, og vinne to gratisbilletter. Vennligst send spørsmålene på e-post-adressen oppgitt i artikkelen. Ikke still dem i denne tråden. Les mer Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Synd at jeg ikke kan være med på dette... Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Ja, det er nok mest sannsnlig at det blir til neste år om det skulle bli noe. Det blir HW-LAN til neste år? Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Ja, det er nok mest sannsnlig at det blir til neste år om det skulle bli noe. Det blir HW-LAN til neste år? 6718956[/snapback] Det blir det vel, hvis dette lanet blir godt solgt... Lenke til kommentar
AssFaster Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Synd at jeg ikke kan være med på dette... 6718940[/snapback] (vet at dette ikke er en whine tråd, men) Enig. Skulle så gjerne dratt... 2 dagers kjøring for å kjøre til LAN er litt mye, særlig når man ikke har bil eller serfikat... Lenke til kommentar
AssFaster Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Hvordan blir sikkerheten rundt lanet? Når det gjelder tyveri og sånt? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Er ikke så mye et LAN kan gjøre utenom å ha et sted du kan rapportere til. Kan derimot si at av de 3-4 gangene jeg har vært ¨på TG har jeg aldri engang hørt om tyveri. Tviler på at det blir et problem her. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Er ikke så mye et LAN kan gjøre utenom å ha et sted du kan rapportere til. Kan derimot si at av de 3-4 gangene jeg har vært ¨på TG har jeg aldri engang hørt om tyveri. Tviler på at det blir et problem her. 6723760[/snapback] Tja, hvem gidder å stjele og dra med seg en PC? Ikke at den bare er vankelig å stjle, men ærlig talt... Lenke til kommentar
Blib Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Han tenkte nok hovedsakelig på minnebrikker, trådløs mus/tastatur og annet som du lar ligge på pulten. Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Må nok passe på tinga dine, alltid noen som får lyst på noe når det ligger smådeler rundt omkring. Lenke til kommentar
TST Skrevet 23. august 2006 Forfatter Del Skrevet 23. august 2006 I løpet av morgendagen vil spørsmålene samles inn og sendes til ledelsen. Hvis du som leser dette har glemt å sende inn ditt spørsmål nå, så bør du med andre ord få ut fingeren. Hvis ikke går de to gratisbillettene til noen andre :-) Se artikkelen for informasjon om hvordan du går frem. Lenke til kommentar
Talker Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Hva med ryktene om HW-LAN t-skjortene som skylle trykkes opp med nick på å greier?? Hadde vært tøfft å hatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg