reddevil Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Hei! Trenger litt "bistand" fra dere brukere av Hardware.no forum til å svare på 7 spørsmål i en spørreundersøkelse. Det gjelder spørsmål om en ny nettbutikk (pc utstyr, hardware, gps, pda og andre "duppedingser) Dere som er her inne er kanskje "midt i smørøyet" av vår målgruppe og vi hadde satt stor pris på om du ville hjelpe oss På forhånd tusen takk (Du har også muligheten til å få noen Flax lodd for innsatsen!) Her finner du undersøkelsen På forhånd tusen takk! Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Da har du fått 1 svar, håper du får nok svar og nok informasjon Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Da har du fått 2 svar, håper du får nok svar og nok informasjon Lenke til kommentar
Torsph Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Best at jeg vinner flaxlodd ass Men du har hvertfall fått et svar til Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Da har du fått 4 svar, håper du får nok svar og nok informasjon Lenke til kommentar
kindings Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 fikk som respons: "du kan kun svare en gang på denne undersøkelsen", enten er det ett uhøflig "takk for responsen" eller så er det noe galt Lenke til kommentar
reddevil Skrevet 21. august 2006 Forfatter Del Skrevet 21. august 2006 (endret) Takk så langt til alle som har svart. Til deg som fikk feilmelding ( ja det var ikke en uhøflig takk) så skal jeg sjekke opp dette. Har nå sjekket og fant ikke noe feil. Det er over 40 stk som har svart etter deg så muligens du var litt uheldig når du prøvde. Endret 21. august 2006 av reddevil Lenke til kommentar
coban Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Da har jeg også svart:-) Lenke til kommentar
reddevil Skrevet 21. august 2006 Forfatter Del Skrevet 21. august 2006 Takk for alle som har svart i dag. Over 200 stk på kun noen få timer. Mange her fra forumet som har svart og igjen takk for alle som har avsett 1-2 min til dette. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Ga fra meg svar jeg og Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Bare gi dere folkens... flax-loddet er mitt. Lenke til kommentar
reddevil Skrevet 21. august 2006 Forfatter Del Skrevet 21. august 2006 (endret) Vi har nok litt mere enn 1 Flax lodd. Men lover ikke gull og grønne skoger. Vi skal holde det vi lover. Så det vi deler ut av de som har svart og har lagt igjen e-post adressen sin er at 10 stk får 5 Flax lodd hver. Det kan jo hende at noen har skikkelig Flax og drar av med topp gevinsten. Det morsomme er jo at til og med andre nettbutikker/aukssjonside har vært innom og lagt igjen skryt for sin egen butikk/auksjonside..... mulig noen føler seg tråkket på tærne. De skulle nesten fått 1 Flax lodd bare for forsøket! Endret 21. august 2006 av reddevil Lenke til kommentar
reddevil Skrevet 22. august 2006 Forfatter Del Skrevet 22. august 2006 Igjen takk for alle svar. Selv i løpet av natten har vi fått en del. Men vi trenger flere.... Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Har svart jeg også. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Hvor mange har du fått inn? Lenke til kommentar
reddevil Skrevet 22. august 2006 Forfatter Del Skrevet 22. august 2006 Vi har fått inn over 200 stk bare i dag. Nå kommer ikke alle fra forumet til Hardware.no men tror nok de fleste er herifra. Totalt er vi oppe i litt over 400 stk. Vi håpte på 500 stk før 1 sept men det ser ut som vi ryker på. Vi har satt tidsfristen til 1 sept. Sånn det ser ut nå er vi nok nødt til å spe på mere Flax lodd. Lenke til kommentar
MindZlave Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 jeg svarte jeg også, alltid spennende med nye butikker Lenke til kommentar
Cotul Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Der har jeg også svart. Men litt synd at andre fra samme nettverk ikke får muligheten til å ta den de også. De får bare beskjeden " you can do this once". Lenke til kommentar
Ampy Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Enda en som har svart Lurer på hva slags ting de skal satse på i denne nye butikken.. service, utvalg, pris, rask leveringstid eller noe annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå