Gå til innhold

Rosa PlayStation 2 i november (PS2)

Anbefalte innlegg

jeg har hatt ps2 en min på høykant sia jeg kjøpte den i 2001. de siste åra har jeg riktignok har en sånn fot til den, men det var pga utseende, ikke fordi den velter lett. og xnoxen står inni "tvbenken" min, så den velter ikke den heller, da må du gjøre det med vilje, og selv da er det bare en 3-4 cm på hver side den kan flytte seg

men selvsagt, er man en klåfingra liten kålorm :p så er det kanskje lurt å la den ligge...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Atte hjælp. Den skal jeg ha, koste hva det koste vil. Det blir kanskje litt pinlig å forklare folk hvorfor jeg har fire PS2-er ("Den rosa var bare såååååå fin, så jeg måtte ha den!"), men det er faen meg verdt det. Da trenger vi bare en rosa Wii og en rosa DS Lite (siden jeg allerede har en rosa standard DS), så er livet mitt rosa. Yay!

Til alle som mener at fargen er homo: Ånei! Så fryktelig! Homo! Fargen rosa utfordrer min manndom, og fordi jeg er slik en usikker liten valp, er jeg nødt til å ta fullstendig avstand fra alt som kan stille spørsmålstegn ved legningen min. Fysj og fy. Rosa PS2 er nesten like ekkelt som å KLEMME EN GUTT!

6722860[/snapback]

Enig, denne er for homser, ekstremt feminine gutter, og jenter da.

Lenke til kommentar
nå vet vel alle at spillkonsoller skal stå på høykant. både min ps2 og xbox360 har stått oppreist siden den dagen de kom i hus. go vertical power! :p

6724620[/snapback]

Dette har jeg ALDRI skjønt :D Det gjør bare konsollen mer utstø og har dermed lettere for å falle:) Alle mine konsoller har alltid ligget horisontalt!

6747334[/snapback]

360'n står helt stødig vertikalt, men jeg synes den bråker mer vertikalt enn horisontalt, pluss at det er større sjanse for å riper i dvd'ne når du setter de i og tar dem ut.

6747635[/snapback]

Dette er isåfall om den står i et hjørne for seg selv og ingen vet at den er til stede.. Den er absolutt ikke stødig hvertikalt, den minste dytt får den jo til å velte.. Om du plasserer den i en hylle; med et slingringsmon på 3cm, så er det seff ikke noe problem.. Jeg snakket om å ha den stående fritt på gulvet feks

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...