_tHokA_ Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 (endret) Jeg har bestilt meg en pakke med "Revoltec, Neon Wire, Blue" som jeg hadde planer om å feste mellom hovedkort plata og hovedkortet. Ønsker å oppnå at det vil lyse blått bak hovedkortet og ut ifra kantene. MEN det lille spørsmålet er som følgende. Vil den neon tråden lage farlig stråling eller forstyrre hovedkortet da den ligger så nærme hovedkortet? Som jeg kan huske så er det en del volt som går i katode lydene, men vet ikke hvordan det er med disse. Noen som kan gi meg et greit svar? Takker for alle svar Endret 21. august 2006 av _tHokA_ Lenke til kommentar
.com Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 bumper denne, siden jeg lurer på akkurat det samme, har følelsene av at det går bra men greit å være på den sikre siden Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 27. august 2006 Forfatter Del Skrevet 27. august 2006 Har du prøvd enda? Jeg prøvde her igår. Maskinen gikk helt til skrivebordet kom opp. Da restartet maskinen seg, selv om neon wire var koblet til eller ikke. Så det virket ikke for meg Lenke til kommentar
.com Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 har ikke prøvd ennå nei, men det var jo merkelig Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 28. august 2006 Forfatter Del Skrevet 28. august 2006 ja, i det den skal laste opp start menyen så bare starter den på nytt Lenke til kommentar
mekkern Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 kan hende kabelen til din neon ligger i kontakt med 1 eller fler kretser på hovedkortet som ikke skal kobles sammen..eller at den har skrapt borti noe.. Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 30. august 2006 Forfatter Del Skrevet 30. august 2006 kan hende kabelen til din neon ligger i kontakt med 1 eller fler kretser på hovedkortet som ikke skal kobles sammen..eller at den har skrapt borti noe.. 6770711[/snapback] Jeg teipet fast godt. Små biter overalt på tråden. Både da jeg satte den på, og etter at jeg tok den av så lå den helt inntil hovedkort plata. Var ikke nær hovedkortet i det heletatt "tror" jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå